Weekendje Actief in de ardennen

Hoi,

Wie heeft er zin om van vrijdag 13 sept tot en met zondag 15 september een weekend te genieten in de Ardennen?

In de Ardennen runt een gastvrije Nederlandse familie een chalet. Een aantal jaren geleden ben ik er geweest in Remouchamps. Ik vond het een fijne plek om te kunnen overnachten, relaxen en vandaar uit activiteiten te doen. Het is vanuit Eindhoven ongeveer 150 kilometer rijden (1,45 uur).We gaan met een groep van wandelaars en fietsers (race/ATB). De groepsgrote zal rond de 14 personen liggen. De prijs voor dit weekend is 135 euro.
We vinden het belangrijk dat je nergens verplicht toe hoeft te voelen. De insteek is een actief weekendje, maar dat betekent niet dat je alles in de groep moet doen. Heb je zin om bijvoorbeeld te relaxen of naar een stadje te gaan in plaats van iets actiefs, kan dat ook.
Op www.winterthee.nl heb ik alle info geplaatst.

Groetjes Twan

Hallo Twan,
Zou je me iets meer kunnen vertellen over de samenstelling van de groep,
Ijkt me een leuk weekend, en goed verzorgd, als ik zo de website zie.

Hoor graag van je,
Groet bjorn

Hoi Twan,

Wat klinkt dat gaaf, daar heb ik opzich wel zin in. Op welke leeftijd doel je (qua deelnemers?) en uhm, wat is je motivatie geweest om dit te gaan organiseren?

Hoop snel wat van je te horen, en ik wil (samen met mijn lieve fietsje, best wel heel graag mee)

Marjolein

Hey Bjorn en Marjolein, Ik zoek nog mensen die mee willen. De leeftijd zal denk ik rond 25 -40 liggen of zo. Maar als je wat ouder of jonger bent mag je ook mee :wink:
Mijn motivatie is dat ik zin heb in een gezellig actief weekendje weg. Ik ben met verschillende weekendjes-weg mee geweest en ik dacht zoiets kan ik ook organiseren.

Groetjes Twan