Ik zoek jou voor ongedwongen weekend weg!

Zin in een ongedwongen weekend weg in een prachtige omgeving in Nederland/Belgie/Duitsland met als doel; reizen en nieuwe mensen leren kennen?

Ik heb ervaring met het organiseren van weekendjes weg met vrienden. Echter, deze vrienden worden(gelukkig) ouder en hebben vaak geen zin of tijd, door persoonlijke omstandigheden(verkering, kinderen of anders), om te gaan.

Ik wil voor 15 september/1 oktober een groep mensen bij elkaar te krijgen die het leuk vinden om samen een leuk ongedwongen weekend te beleven en te genieten van de omgeving.
Ik streef ernaar om het weekend plaatst te laten vinden tussen half oktober en begin december 2010.

Je hoeft niet single te zijn, niet sportief, niet dun/dik/blank/zwart…m.a.w. er zijn geen selectiecriteria. Als je het maar leuk vindt in een mooie omgeving(Nederland/Belgie/Duitsland) te relaxen in een hotel/kasteel/bungalow in gezelschap van onbekende reisgenoten.
De locatie wordt nader bepaald en is afhankelijk van het aantal reactie’s/wensen(misschien heb je zelf ook goede ideeen?)

De groepsgrootte is rond de 10/15 mensen waarvan de verdeling man/vrouw 50/50 zal zijn(streefwaarden). De kosten zullen naar verwachting rond de € 150-250 euro zijn.

Voor de duidelijkheid; dit is geen singlesweekend want mijn ervaring is dat je dan toch vaak meegezogen wordt in de activiteiten van de groep. En dit is een particulier initiatief en hier zit geen bedrijf achter;-)

Spreekt dit jou aan? Laat dan even een reactie achter met emailadres(mag ook via privebericht) Ik ben nu nog aan het inventariseren op hoeveel personen ik kan rekenen. Nadere berichtgeving over of het definitief doorgaat krijg je vanzelf als je jouw emailadres achterlaat.