Weekend ski, donderdag 7 april t/m zondag 10 april 2011

Hallo !

Ben jij degene die ik zoek ? Ik vrouw (40) met druk gezinsleven en ben nog toe aan enkele dagen ontspannen in de oostenrijkse Alpen. Ik denk aan Sölden of Ischgl. En ik zoek nog een maatje, bij voorkeur een vrouw die wil skiën en daarna ook nog effe wil apres-skiën en lekker eten.
Ik ben echter wel sterk aan bovenstaande data gebonden.

Hallo,

wil zelf ook wel uit de drukte, en ben op zoek om er even tussenuit te
gaan om wat af te koelen in de sneeuw. Ben wel een man v 41 makkelijk
in omgang en zeker en vast een levensgenieter.
Moest je hierin iets zien, stuur gerust iets terug,

Groetjes,

Marc

Hallo levensgenietende brandweerman Marc,

Ik heb dit bericht in het voorjaar van 2011 geplaatst, toen was er echt aan toe om nog een paar te dagen te gaan skiën ! En warempel ook nu ben ik daar wel weer aan toe. Echter is dit nu natuurlijk geen optie, ik zoek in het voorjaar van 2012, vastwel weer een moatje, ik denk dat het dan ook wel weer begint te kriebelen.

Wellicht heb je dan nog interesse. Laat maar wat horen, of ging het bij jouw om op korte termijn weg te gaan, kan bijna niet want begin december begint het skiseizoen pas weer…

Hey,

Ja inderdaad ik heb het pas opgemerkt toen het al verstuurd was,
nee t’is ook niet v direct maar qua organisatie miss er op tijd bij zijn.
T’is mij eigenlijk om het even, bestemming, datum en zo
als er maar sneeuw is en een goede ambiance.
Het is ook men eerste keer alleen en t’is ook niet makkelijk iemand te vinden denk ik.
Dus ik hoop zeker nog op een sneeuwmaatje, laat nog iets v je horen he,

bye

Marc

Hallo Marc,

Het valt inderdaad niet mee om een skimaotje te vinden. Daarom beslist een goed idee om vanaf nu contact te houden. En wat je schrijft is uiteraard waar, het is nu nog zo lang vantevoren en dat is qua planning wel wat handiger dan kort dag. Afgelopen jaar kon ik nl. enkel het weekend van 7 april.

Wat ik zeker, net als jou ? belangrijk vind, is uiteraard goede sneeuw en mogelijkheden tot apres ski. Daarmee bedoel ik echt geen nachtwerk, maar een pilske na een dagje skiën, smaakt toch wel erg goed. En verder komt een lang weekend mij het beste uit. Dat wil overigens niet zeggen dat een midweek niet bespreekbaar is. Een gehele week dat ga ik zeker niet doen.

Ik hoor wel weer van je…
Groet Marianne

Hallo Marianne,

t’is voor mij ook beter een weekend of verlengd weekend, mijn verlof is nogal beperkt, en ik bedoel daarmee zeer beperkt en dat voor een full time hè. Maar ik investeer liever tijd in een winter dan een zomervakantie. By the way ik ben wonende in langdorp tegen scherpenheuvel, en dat ik bij de brandweer ben was je al opgevallen zeker( wel vrijwilliger ). Ik hoop toch een beetje contact te kunnen houden zodat ik binnenkort niet weer van nul moet beginnen zoeken.
Ik ben zeer flexibel qua land en of vervoer, dus als je idëeen hebt laat maar komen .

Laat nog van je horen …

groetjes ,

Marc