:zon:Heerlijk we hebben geboekt, de tickets zijn binnen.
Omdat we met 2 kids gaan, gaan we ruim 2 weken.
van 19 april tot 5 mei. We vliegen aan op Mumbai en willen daarna doorreizen naar GOA. Wat een vooruitzicht zeg… heerlijk.
Weet er iemand nog een leuk niet al te duur hotel in Mumbai?
We hebben in sept een rondreis naar zuid-India (Mumbai,Goa, Kerala, Allepey, Kovalam) gemaakt met Erco reizen ze hebben ook touroperators in India.
Onze reisagent in Mumbai werkt voor Active Holidays.
Als je op de bonnefooi in Mumbai een hotel gaat zoeken ben je veel duurder uit.
succes en veel plezier Vasilli1974
Ik ga ook naar India en ik zoek gewoon een goedkoop hotelletje uit in de Lonely Planet. Dat heb ik in Thailand en Indonesie ook gedaan en dat ging prima. Dus het is niet waar dat als je op de bonnefooi gaat dat je dan veel duurder uit bent. Als je een Lonely Planet (of Trotter) bij je hebt vind je ook de mooiste en goedkoopste hotelletjes. Heel veel plezier!
Als Hotel is het Gordon house in Colaba aan te raden. Het hotel is schoon en zit gelijk achter de Taj Mahal. Ik heb ook wel eens in het Bentley’s Hotel geslapen. Dit is een hostel met ruime en schone kamers tevens in Colaba area, het heeft wel een hoog backpacker gehalte maar de service is prima.
Wij hebben idd destijds ook in het bentley’s hotel geslapen, ook ons is dat goed bevallen. Maar met 2 kids van 8 en 5 zoek ik iets meer luxe. Heeft het Gordon house ook een website?
In vergelijking met andere plekken is Mumbay de laatste paar maanden erg duur geworden. Prijzen van de Lonely Planet moet je bijna verdubbelen en reken erop dat je Ca. 2000 Rs voor een van de goedkoopste overnachtingen kwijt bent. Tenzij je natuurlijk het niet erg vind om in de zonder raam-gedeelde douche-kamers te verblijven.
Na Mumbay wordt het een stuk makkelijker om ergens te wonen…
Ja ik heb het ook gemerkt, bij het googelen… Mumbai is erg duur geworden. Wij blijven daar 5 dagen en dan met de trein naar nagpur. (LEKKER LUXE first class met de nachttrein, we zijn met zijn 4en slechts 109,00 euro kwijt…) we blijven 5 dagen in nagpur en eindigen dan in Alibaug…