Water en Electriciteit!

Beste lezers,

Dit topic ging over electriciteit,gaarne het hier bij te houden…

Hans.

:embarrese Sorry Hans!!

Back to topic!! Water en Electriciteit…

De gemiddelde kosten voor een eenpersoonshuishouding (goed scrabble woord!!) is inmiddels dankzij Franka en Hans duidelijk, wij zullen met zijn tweeen in het appartement verblijven, werken van sochtends vroeg tot savonds laat! Ook zullen we niet zelf wassen…

Zijn er nog meer mensen die ons een kijkje in de kosten willen geven??

Liefs Linda

in de zomer kan ik het me voorstellen met warm water,maar hoe doe je dat in de winter om warm water te krijgen,ten tweede hoe krijg je je huis warm,lijkt mij met cv,maar hoe werkt die dan als je geen stroment gas heb,met elctriciteit word het toch een kostbare zaak,om alle kamers warm te krijgen.

groetjrs carlos:confused:

In de winter als de zon niet schijnt is het simpel;geen warm water.
Je kunt een boiler aanschaffen(40 euro)maar is qua eletreisch een kostbare zaak.Je kunt een pan water koken en dat mengen met koud water en behulp van een steelpan jezelf wassen.Je kunt ook helemaal niet douchen of een koude douche nemen.
Het is behelpen als de zon niet schijnt…

Groetjes,

Hans.

Mijn vrienden hebben zo’n airco geval aan de muur hangen die in de zomer koude lucht blaast en in de winter kan hij als verwarming functioneren.
Hoewel ik het niet echt warm vond in huis toen ik er in februari was.
Maar ja, wij zijn in Nederland erg verwend met CV.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Je kan toch ook naar de hamam voor je ‘douche’.

Elke dag??? Nee das te veel van het goede Marion:p!!
:wave:

Nee natuurlijk niet elke dag!!! Maar lijkt me ook niet ideaal om de hele winter een koude douche te nemen of je te wassen met een bakkie water als een boiler te duur is. Zijn toch ook veel turken die regelmatig naar de hamam gaan.

Bij mijn ouders en veel kennissen waar ik kom, dus ook in een appartement, hebben ze een allesbrander, daar word ook op gekookt, voor de warmte en een apparaartje in de douche, als de zon er niet is geweest, dan zetten ze een schakelaar om en word t water verwarmt, op zonneergie heb je toch ook een boiler.
groetjes Carine

Bij mijn vriend in Istanbul hebben we idd ook een alles brander en daar gaat dus echt alles in…Linda heb je nog boekjes, hoppa de fik erin!! Word wel super warm en he is lekker romantisch!!!

We hebben ook een boiler dus kan lekker warm douchen, voor de afwas gaat er idd een pan water op het vuur en gemengd met koud water…

Het is een beetje behelpen, maar zeg eerlijk, hier zijn we ook wel super verwend!!