Wat vind je van onze gratis stage bemiddeling?

**Ik biedt gratis stagebemiddling aan en ik ben erg benieuwd naar jouw mening
**

Hallo, ik heb zelf een half jaar in Mexico en een half jaar in Japan mogen wonen tijdens mijn studie en dit waren onvergetelijke ervaringen! Ik vindt het belangrijk dat iedereen de kans grijpt op dit ook te doen.

Hierdoor ben ik onlangs een initiatief gestart waar we studenten gratis helpen aan stagebemiddeling met bedrijven in Latijns-Amerika. Doordat studenten erg waardevol zijn voor bedrijven zijn wij het oneens met het huidige systeem waar studenten vaak genoodzaakt zijn om minimaal 600 euro te betalen aan een bemiddelingsbureau om een stage te vinden waar ze vaak geen vergoeding krijgen. Er zijn ook veel bedrijven die op zoek zijn naar innovativiteit en vers bloed in het bedrijf. Studenten moeten vaak een stage lopen, dus door de bedrijven en de studenten met elkaar te verbinden worden ze beide goed geholpen .

De website die we hebben gemaakt is www.nimblestages.com waar we de vacatures plaatsen, zoveel mogelijk tips proberen te geven en de student gratis aan een onvergetelijk avontuur proberen te helpen. We krijgen al redelijk wat aanmeldingen en bedrijven die op zoek zijn naar studenten dus ik ben erg benieuwd wat jij er van vindt.

Ik zou het erg tof vinden als je een kijkje zou willen nemen en een reactie achter zou willen laten met je mening/tips om zo veel mogelijk studenten aan een prachtig avontuur te helpen. Je kunt ook contact opnemen via de ‘contact’ pagina. Jij kunt hier aan bijdragen. Bedankt