Wat moet ik nog eventueel zien in Thailand?

Ik ga sommige niet met de neus op de feiten drukken,maar helaas ik vertrek in oktober op reis naar Thailandlol2lol2
Het zal 1 week Isan-country worden,dan heb ik nog 2 weken over maar waar na toe???
Suggesties voor het noorden&Zuiden???
Pijnigd je hersenen vrienden,en geeft mij goede “ideeen”!!
Ps:ben is curieus op de antwoorden,en start.
gegroet:georgessiam.

Wat je al hebt gezien en wat je interesses zijn weet ik natuurlijk niet. Wellicht in het zuiden de eilandengroep met Ko Tarutao, Ko Lipe en Ko Adang voor een weekje?

Vertrek zonder plan. Je komt ginds allicht wel andere reizigers tegen die je de tips zullen geven waar je op wacht. Go with the flow, … :chin:

Mae Hong Son en omgeving !!! Zo mooi…

voor het weer hoef je niet richting samui en de andere eilanden te komen in oct/nov valt over het algemeen de meeste regen hier

Er zitten een paar goede ideeen tussen,iemand al in Mae Sariang geweest?
Ko tarutao is wat te ver voor mij,liefst ietjes dichter!!
Doe zo voort vrienden,jullie zijn goed bezig!!
gegroet:georgessiam.

Wilde eigenlijk eind oktober een paar dagen naar Koh Chang gaan, bekijk het wel terplekke als we er zijn, als de voorspellingen redelijk zijn >>> we er wel even heen.

:chin:Ik zelf kan me uit stekend vermaken op een van de vele water plassen in isaan met een vlot het water op lekker eten en drinken mee een heledag plezier een frisse duik in het water wil je meer eten even naar de kant warm eten halen en weer het water op heerlijk !:thailand::cambodia:
ps een uitstapje naar Cambodja is ook niet verkeerd

george ben je al een in birma geweest wel geen thailand maar wel heel mooi en vriendelijke mensen.

oever koh chang weet ik het weer in oct/nov niet had het over koh samui, phangan en tao daar zijn oc/nov de slechtste mnd. normaal gesproken

Ben al in Myanmar geweest via de grensovergang Mae Sai!!
We mochten toen maar30km in Birma rondtoeren(tot het eerst volgende stadje,kan niet meer op de naam komen te lang geleden)
Missschien voor herhaling vatbaar?Goede tip Baco!!
georgessiam.:chin:

Niet toevallig Tha Khi Lek ?

Myanmar lijkt me echt geweldig !! Zit er aan te denken om komend jaar naar Myanmar te gaan, maar denk dat we daarvoor te weinig tijd hebben. Lijkt me een prachtig land, jammer dat er zo’n walgelijke regering zit.

Hoi Dave,goedemorgend,ja zo heet het stadje over de grens met Birma!was nog niet goed wakker.
éénmaal aan de grens met "Mae Sai"zie je het verschil dat de birmanen een donkere huidskleur hebben dan de thai’s!
Vond de grenswachters nogal stug overkomen,het zal wel eigen zijn zeker voor dit corrupt land!
Had onlangs nog een documentatie gezien over Birma,betreffende uitbuiting van de kinderen(werken tot ze er bij neervallen:cementfabrieken)
Birma is een mooi land en echt de moeite waard om bezocht te worden,de rest moeten we er maar bijpakken zeker!:dag: