Hoi , ik ga in december werken op Koh Samuil. Nou zoek ik een goedkoop appartementje of kamer op Koh Samui. Het is alleen voor slapen. Weet iemand wat zoiets kost daar?
groetjes Sander
Hoi , ik ga in december werken op Koh Samuil. Nou zoek ik een goedkoop appartementje of kamer op Koh Samui. Het is alleen voor slapen. Weet iemand wat zoiets kost daar?
groetjes Sander
hallo Sander, ik weet niet wat een appartementje kost op Koh Samui maar in het wereldwijzer reiscafe staat een intervieuw met een nederlands gezin dat zich heeft gevestigd in thailand en ik las op hun profiel dat ze op Koh Samui wonen mischien kunnen zij je helpen als je ze een persoonlijk berichtje stuurt
in iedergeval succes met het vinden van een slaapplaats en veel plezier in paradise
groetjes Dirk
Ok bedankt voor de tip , maar ik kan het niet vinden , welke pagina staat dat ?
gr sander
Ik heb wel iemand gevonden op de ''gebruikersgroep nederlanders die werken en wonen in Thailand. Daar is ook iemand die woont op Koh Samui. Bedoelt u die misschien?
ik bedoel Riekske die staat inderdaad op de gebruikersgroep nederlanders in Thailand het intervieuw kan je hier http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=57281 lezen mischien ook wel leuk aangezien ze wonen waar jij naar toe gaat
gr dirk
Ok , bedankt ! Ik heb ook een mailtje gestuurd en hij gaf me wat tips .
groetjes