Wat Is Het Eerste..

Zoalng je mij maar ni pest :stuck_out_tongue:
Anders haal ik JOU haringen eruit :stuck_out_tongue:
Als je in bed ligt te vosen met n jongen genaaamd BART :stuck_out_tongue:

ja of ik bij jou als je door rudolf in je kont genome word! :lol: ok iehl… bah :stuck_out_tongue:

Mocht ie willen :rolleyes:

uh. juist ja. hehe.
t eerste wat ik doe is… ff denken hmm… ZUIPENNNNNNNNNNNNNNNN en FEEEEEEESTTEEEEEEEENNNNNNNNN etc.

Nee joh^^
Kyken hoe myn broer MYN tent opzet, MYN luchtbed opblaasd met het automatische luchtbeddenpomper, daarna door naar Jurgen voor n **koud **biertjee^^ En uh, daarna ff chantiej opzoeke :smiley:
Of eerst Chantiejj opzoeke, & dan de rest wat hier boven staan ^^

mja eerst mij opzoeken :wink: maar ik kom al om ehmm… tussen 7 en 9 aan :smiley: smorgens

of het was tussen 9 en 11 :stuck_out_tongue: dat zal t wel zijn, maar weetje dan slaapt nog bijna iedereen :wink: haha ik zou wel zin hebben om me bikini aan te doen en gelijk een duik te neme maar kweetnie wat op de planning staat :stuck_out_tongue:

Onze bikini doe je pas aan als’k er ook ben ^^
Haha :stuck_out_tongue: we moeten ook n0g zonnbril d0kke daaar :smiley:

mja idd!!

zuipen natuurlijk maar ik denk dat ik dan nog in de bus lig te pitten en zuipe zal wel neit mogen van die vinea mensjes
ik denk dat ik bij chantiejj in de bus zit B)
later mensjes

mja larsje jij zit denk ik ook bij mij in de bus :stuck_out_tongue: kwil jou msn :smiley:

mijn msn is :unsure: lekkerelars@hotmail.com :blink:
beetje rare naam maar maakt niet uit :stuck_out_tongue:
voeg me maar toe

zal ik doeeen

dan voeg ik je lekker ooook toe :stuck_out_tongue:

:smiley: :smiley: :smiley: gezellig haha

ik ga met me vriendin heel Blanes verkennen haha

Allemaal tegelijk :stuck_out_tongue: Behalve slapen dan he, gaat nogal moeilijk <_<

Hmm ik denk dat als ik aankom, dat we alle spullen moeten dumpen enzoo
maar dan heb ik toch best wel zin om te zuipen (miss hebben we dat al in de bus gedaan, je weet maar nooit:P)
maar ik denk nei dat we meteen mogen zuipen van onze ‘reisleiders’…
btje verkennen en dan het strand op denk ik!! :slight_smile: