Wat Is Het Eerste..

ja …man…

das lekker daaro :stuck_out_tongue:
maar de friet-saté mag er ook wel zijn

Originally posted by André W@06-06-2005, 18:41:07
** ja …man…

das lekker daaro :stuck_out_tongue:
maar de friet-saté mag er ook wel zijn **

Zeker !!

Wij zien ons nog wel bij de BierExpress denk ik :smiley:

wat dacht je van eerst naar de camping gaan en ff bijkomen van die k*t auto rit :slight_smile:

Originally posted by JurgenG@06-06-2005, 20:51:07
** wat dacht je van eerst naar de camping gaan en ff bijkomen van die k*t auto rit :slight_smile: **

Haha ik denk het niet, ik vertrek hier samen met m’n collega 's avonds 30 juni.
1 juli gaat de MIMOS open en diezelfde avond staan wij te draaien, tot een uur of half 6 … hoezo brak :smiley:

Gewoon doorbikkelen man, bijkomen is voor mietjes … dat gebeurt als je weer thuis bent :wink:

denk je dat ik onder bijkomen een glaasje ranja versta :stuck_out_tongue: biertje dr bij ff rustig zitten en ff verkennen hoe ik savonds het eerst in een of andere discotheek ben :smiley:

dat denk ik ook wel…en anders vraag ff aan Henk waar ik ben…

Kga gewoon kyken hoe myn br0er myn tent gaat opzetten, en zelf gaak zwemme :stuck_out_tongue:

kijken hoe je broer de tent op gaat zetten :lol: jammer dat ik geen broer heb die dat voor me doet :stuck_out_tongue:

ben wel broer maar mijn tent staat al als het goed is als ik aan kom :smiley:
moet alleen naar de supermarkt om de koelkast te vullen met het goud gele godelijke vloeistof :rolleyes: :smiley:

Haha :slight_smile:
Dat doet uh, wie haalt er dan bier voor mij ? :rolleyes:

ha mijn tent staat dr dan ook al lkkr :smiley: en san wij gaan glijk aan de sangria :lol:

Originally posted by WinkelWagentje@07-06-2005, 16:50:30
** Haha :slight_smile:
Dat doet uh, wie haalt er dan bier voor mij ? :rolleyes: **

je kan bier bij mij komen halen :stuck_out_tongue:

Moet je het wel koud hebben staaaan :stuck_out_tongue:

tuurlijk altijd :stuck_out_tongue:

Vechte om de bedden :stuck_out_tongue: En ff spulle neerflikkeren in de goeie kamer en dan mooi op ut strand ligge of terrassie pikke

Kee dan :stuck_out_tongue:
Vechten om bedde ? Imk heb m aut0matische luchtbed pomper :stuck_out_tongue:
O.i.d.

kneem idd matje mee dat zichzelf oppompt en leegblaast, scheelt mij weer werk :lol:

Wij hebben zown aut0matische oppomper ofz0 :stuck_out_tongue:
haha, hoefk ook ni te doen dus^^

• verwend :stuck_out_tongue:

Of je neemt gewoon een appartement… :wink: super relaxt

neehee want op de camping ist gezelliger!! dan kan je mensen pesten snachts :lol: