Ik wil eind volgende week voor een maandje op “sabbatical”. Nieuwe inspiratie opdoen en mezelf focussen op een internetproject waar ik momenteel aan werk.
Nu dacht ik aan Thailand, cyprus, canarische eilanden, abu dhabi of iets anders zolang het er maar warm is en in mijn budget past.
Mijn belangrijkste vraag is, wat kost een huis of kleine villa met zwembad in een veilige buurt? Het maakt niet uit waar in Thailand, als het maar een toeristische plaats is, Bangkok, Phuket of iets anders.
Mijn budget ligt rond de 1200 euro voor een maand aan huur, iets meer mag ook.
Ik ben een paar jaar geleden op Aruba en Curacao geweest ivm mijn werk, en heb daar toen een kleine gestoffeerde villa met zwembad gehuurd voor 1100 euro per maand, via een lokale makelaar. Als het op Curacao en Aruba kan, dan kan het in Thailand toch zeker ook?
Ik hoor jullie adviezen graag tegemoet!
ik ga altijd naar the recidence op Kalim bay (phuket)
dit zijn grote appartementen met 2 slaapkamers.
Een leuk zwembad met ligstoelen in het midden.
de appartementen zijn allemaal privebezit en de meesten worden verhuurd.
Ik heb net een appartemnt aangekocht in pattaya cental met een riant uitzicht over de zee en strand,is te huur vnaf januari,ga dan terug om het te meubileren,je kunt het zolang huren als je wilt met elk jaar een jaar voorlopig als termijn,ik zelf denk aan een 680 p mnd incl zwembad internet tv mail mar als je interesse hebt