Alles Over Thailand.

Hallo Iedereen ik ben Walter,

Ik heb me laten inschrijven op deze side,ik heb en vriendin in th al 1 jaar te samen ik woon nog in belgie en zij in th.Ik wil via deze side zoveel mogenlijk met mensen kunnen praten om van alles te weten te komen van th.
Ik ga in augustus en huis huren in th dus nog heel veel vragen,mar ik zie wel alvast bedankt iedereen.:dag:

De Smet walter

Hoi Walter,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Thailandforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes plaatsen alsook de ervaringen lezen van andere mensen die de stap hebben gezet in het verleden om een nieuw leven op te bouwen in Thailand.
Voor het huren van een huis kom je in Thailand meestal terecht bij particuliere verhuurders of makelaars.
Er is in Thailand voldoende aanbod indien je er voor kiest om een huis te huren. Je hebt o.a. de keuze uit condo’s (appartementen), townhouses, villa’s of bungalows.
In de regel wordt een huis in Thailand per maand verhuurd. De genoemde verhuurprijzen zijn dan ook de prijzen per maand. Kosten voor elektriciteit zijn meestal niet bij de prijs inbegrepen. Soms betaal je ook nog een bedrag voor de eindschoonmaak. Wil je in Thailand een huis voor een lange periode huren, bijvoorbeeld voor een jaar of langer, dan wordt de huurprijs vaak relatief goedkoper.
Met vriendelijk reisgroet,
georgessiam.:chin: