Wat hebben we allemaal gezien /gedaan in Bangkok?Stem in de peiling hierboven,en verklaar je stemgedrag hieronder!Heb er voor mijzelf drie aangekruisd,maar ik heb ze allemaal al bezocht!Natuurlijk is er nog veel meer te zien in Bangkok,maar ik mag er 20 opzetten!(tot mijn spijt)gegroet:Georgessiam.
Zo George maar weer eens er een peiling tegenaan geslingerd.
Ben in de meeste aangegeven punten wel geweest behalve musea’s heb daar niet zoveel mee vond dat vroeger al verschrikkelijk op school.
Heb gestemd op wat pra kaew omdat ik wel weer een bepaalde aantrekkingskracht heb om tempels te bezoeken.
Ja,Jan wat moet je anders doen met het slechte weer,binnenblijven!Ik kan me vinden in je antwoord dat je hebt gegeven Jan,het heeft iets “Magische” deze tempel!! bedankt voor je reactie!! gegroet:georgessiam.
ik heb ook mijn stem gegeven heb er meerdere aan gevinkt maar wat pra kaew en de fiets tocht door bangkok vond ik het mooist/indrukwekkend
groet dirk :chin:
Ik was daar straks wat te rap om te zeggen dat ik alles heb gezien of gedaan!Een fietstocht heb ik nog nooit gedaan,ik heb ze al wel zien rijden aan het fort sumen(banglamphu)Ja Dirk wat pra kaew,heb het vroeger leren ontdekken(1979)toen ik op de chao praya river op een boot vertoefde!Echt een prachtig zicht van op het water!Toen heb ik gezegd,dit tempelcomplex moet ik zeker bezoeken,en zo is mijn intresse begonnen om andere dingen te ontdekken en te waarderen in Bangkok!!In iedergeval bedankt voor het stemmen!gegroet:georgessiam.:dag:
Hallo Georges,
Ik heb alweer mee gedaan. Je verveelt je toch niet nu je weer uit Thailand thuis bent? De andere dingen die er ergens zijn geadviseerd probeer ik in februari/maart uit te voeren.
groet,
Ton:evil:
Ja Ton ik verveelde me een beetje vandaag,daarom dacht ik"waarom geen nieuwe peiling maken?"misschien vinden de mensen op het Thaiforum het leuk?Het is wat ik al heb gezegd Ton,er zijn nog massa dingen te bekijken in Bangkok,maar ik kan er maar 20 vermelden!Als ik je nog een tip kan geven Ton,recht tegenover het "dusit zoo"is een paleis gelegen met een groot park,waar ook kleine musea"s zijn(koetsen die gemaakt zijn voor de koning van Thailand)Heb het zelf bezocht,de moeite waard.Moest je eventueel tijdens je vakantie het noorden aandoen(chiangmai)dan kun je altijd terrecht met je vragen,over wat te bezichtigen!!Nu ik ben zelf terug aan het aftellen om naar Thailand te reizen(4de februarie)weet eerlijk niet gezegd,waar naar toe te gaan!!in iedergeval bedankt voor het stemmen! gegroet:georgessiam.>>>>>> WAT PHRA KAEW is goed in de peiling,had het eerlijk gezegd niet anders verwacht!
Heb de meeste bezienswaardigheden hierboven ook al eens of meerdere malen bezocht, maar heb in deze peiling gekozen voor het Jim Thompson House, omdat ik dat verrassend leuk en interessant vond.
In het Jim Thompson House staat prachtige Aziatische kunst tentoongesteld en al ben ik geen kunstliefhebber, ik vond het meer dan de moeite waard.
Daar kan ik je in bij treden Dave!!echt mooi beeldhouwerken staan daar tentoongesteld!Staan die 2 chinese leeuwen nog aan het trappenhuis?Wat me opvalt in de peiling is dat er geen liefhebbers zijn voor het Pasteur Institute(snake farm)zou het hooge inkomgeld daar iets voor tussen zitten(200bath)wie weet? in iedergeval bedankt voor je stemming en je uitleg Dave!gegroet georgessiam.>>>>>>
Snakefarm ben ik ook al een aantal keer geweest…ook best leuk om eens naar toe te gaan, maar is zeker niet mijn eerste keus. Snakefarm is leuk als je al het andere eenmaal gezien hebt…
Had het onlangs gezien,schrok even van de prijs(200bath)maar het valt goed te combineren met het "lumphini park"die op een boogscheut is verwijderd van het instituut!Wist jij Dave aan de ingang van het park is er een brug genaamd de Belgium bridge!Dit wou ik ff meegeven.gegroet:georgessiam.:dag:>>>>>> 4de februarie!
Haha, ja, nu je het zegt kan ik me die Belgie-brug nog herinneren ! Vanaf vandaag noemen we die brug de Georgessiam-brug !
:wub:nu begin ik rood te worden;teveel eer!! ha ha ha!:dag:g.s