Wat gaan we doen komend seizoen?

Ik ga 5 juni naar Side!!! Whoopei! =D. Met 7 andere vriendinnen, op eindexamenreis.

De rest van de zomer: miss Estland en Rusland.

September: emigreren naar England of Schotland voor mijn Universitaire studie daar.

23 september voor 12 dagen naar Kemer.:biggrin:

Wij gaan 10 juni voor 8 dagen naar Kusadasi naar hotel Batihan.
En 29 augustus gaan we voor 15 dagen naar Alanya naar Elysee Garden.
Een heerlijk vooruitzicht.:biggrin:

groetjes Jacqueline

17 juli naar Hotel Villa Side in Kumköy- Side :biggrin: :biggrin:

Ik ga 26 mei 11 dagen naar Kusadasi en 21 juli weer 11 dagen naar Kusadasi. In oktober heb ik ook nog plannen om die kant op te gaan, maar dat is nog niet geboekt. En ik hoop ook nog op een studiereis dit jaar voor werk.

ik ga met mijn vriend wel richting Turkije, maar waarheen…? Nog geen idee! Het wordt waarschijnlijk eind augustus

Over 16 dagen weer naar het heerlijk Marmaris toe voor 15 dagen.
Kan niet wachten!!

Gr Rachel

31 augustus voor 22 dagen rondreizen in turkije! begin: bodrum… dan fethiye, antalya, side, alanya en terugvlucht-antalya

mega-veel zin in!!! nog 93 dagen :wink:

Wij gaan 26 juni naar Club voyage torba, en voor sept weten wij het nog niet, tenminste ik weet het niet manlief wil graag nog een keer. maar eigenlijk wil ik september overslaan dit jaar.

Ik ga 12 Juni 12 dagen naar Gumbet

Ik ga 18 augustus een weekje naar Side, Hotel Side Star Park samen met m’n man. Zijn eind april al een weekje naar de Costa del Sol geweest dus daarom maar een weekje.

Misschien in het najaar nog wel een keer op vakantie maar dat is nog even afwachten. Eens kijken of er nog leuke aanbiedingen komen :teeth: Wil zelf ook nog wel een keertje weer terug naar Egypte (7 jaar geleden geweest) dus misschien is dat ook wel wat in november bijvoorbeeld.

wij gaan met het gezin 18 augustus naar Antalya Lara. De naam van het hotel is Barut hotel Lara Resort en Spa:tongue:

Wegens allerlei omstandigheden blijft het deze zomer vermoedelijk bij weekendjes zeilen in Friesland. Maar hiervoor zit ik nu in het verkeerde Forum lijkt me. Maar een goede vriend van me heeft me meegevraagd om in september te gaan zeilen bij Turkije. Dat organiseert hij zelf, dus lekker vrij. Dus wie weet…