Hoi allemaal,
In Juli 2016 gaan wij naar Polen. We verblijven in Hampton bij Hilton. Iemand tips voor ons?
Alvast bedankt!
Groet,
Lidwitza
Hoi allemaal,
In Juli 2016 gaan wij naar Polen. We verblijven in Hampton bij Hilton. Iemand tips voor ons?
Alvast bedankt!
Groet,
Lidwitza
hoi lidwitza,ik ga eind deze maand!wat tips zou wel leuk zijn he?hoop dat er nog wat tips komen
Hoi Mikkie, Inderdaad. Wanneer ga je? Ik wilde graag een tour doen, maar weet niet welke. Gdansk lijkt mij ook iets. Groetjes, Lidwitza
ik ben net terug.was mijn eerste kennismaking met polen en vond het een verrassende stad.ik vond het oude centrum erg mooi,lazienki park,wilanow paleis,paleis van cultuur.ja echt genoeg te doen hoor.hebben geen tour gedaan.zijn zelf aan de wandel gegaan.wens je veel plezier.oh enne mijn lijstje kan ik weer aanvullen,gdanks,krakau staan dr nu ook op.
Hoi Mikkie, Bedankt voor je tip. Heb je ook aanbevelingen voor restauranten?
ja,zapiecek serveert lekker poolse gerechten!zitten dr 4 van in de stad.
super Mikkie! Ik kan niet wachten, ben erg benieuwd.
wens je veel plezier daar!laat je nog even weten wat jij dr van vond?
Ik ben het echt zat in Nederland, iedere keer crisis veroorzaken terwijl er niets aan de hand is. Warschau is mooie stad, lijkt me leuk om ook te gaan!!
Hoi Mikkie, Ik ben net terug van Warchau! Wat een prachtige stad. De oude centrum is prachtig. Wij hebben een tour gedaan in de Royale Kasteel, St. Anne’s Church, Lazienki park en ook eentje dichtbij de sofitel hotel. Ook beetje shoppen in Zlote Tarasy en Arkadia Mall. We hebben lekkere poolse gerecht gegeten. Nu willen we met de hele familie in augustus naar Krakau. Groetjes, Lidwitza
wat leuk om te lezen Lidwitza.heerlijk stad he.wij zijn ook echt enthousiast geraakt.weet zeker dat wij nog eens terug komen om de andere plaatsen te ontdekken.vond het echt een verrassing warschau!
ben je nog naar krakau geweest lidwitza???hoe was dat?onze eerst volgende citytrip gaat naar wroclaw(pas volgend jaar hoor)