Wandelpartner Patagonië - maart en langer 2012 - graag +28

Hola,

Ik ben Sarah, 29 jaar jong (of toch bijna) en kom uit Vlaanderen. Ik heb een taalbad Spaans gepland in de maanden januari en februari 2012 in combinantie met vrijwilligerswerk in Cordoba, Argentinië. Op zich zie ik het helemaal zitten om nadien alleen te backpacken in Argentinië, Chili en misschien tegen mei ook Bolivië.

Begin maart ben ik vrij en zou ik graag o.a. de trekking double U in Patagonië (te voet dus) afleggen en onderweg in een tentje slapen. Hiervoor ben ik op zoek naar een wandelpartner, iemand die het ziet zitten om door de wilde natuur te trekken met rugzak en tentje, zonder luxe en down to earth. Het zou mooi meegenomen zijn dat die persoon ook kan kaartlezen.
En als dit een meevaller wordt, kunnen we samen mss nog andere natuurgebieden trotseren. Ik ben niet zo een held in alleen slapen in een tent, wat gezelschap stelt me op mijn gemak. Ik ben wel gewoon om te kamperen en te hiken.

Mijn ruwe planning is: maart en april van Patagonië naar het noorden van Argentinië en Chili trekken en eventueel eindigen in mei in Bolivië.

Ik sta open voor suggesties, ik wil niet te veel vooraf plannen, maar als iemand ook een tijdje in Patagonië wil rondtrekken, pas ik me graag aan.

Liefst iemand met wat trekkingervaring en eventueel ouder dan 28 …

Groetjes Sarah