oktober 2012 naar Patagonië

Hoi! Ik ga in oktober 2012 drie weken naar Patagonië. Bij voorkeur wil ik samen met iemand reizen. Ik kan niet wachen om daar te genieten van de walvissen, zeeleeuwen, pinguins en ijsschotsen. Ik houd van de natuur, dus wil ook stoere wandelingen maken :slight_smile: Lijkt dit jou ook wel wat? Ik ben zelf vrouw, 28 jaar. Groetjes!

Hoi, vertel eens van je plannen / vakantieplannen? is alles al geregeld? wat zoek je persé en wat ‘verwacht’ je van een mogelijke vakantie partner? ben je er ooit geweest? en ga je alleen? backpacken zegt ge?? heb persoonlijk geen ervaring ermee…graag verneem ik van je.

Dit lijkt mij zeker wat en heb eigenlijk grotendeels de zelfde vragen als Jonathan. Wil je eens specificeren wat je exact wilt?

hallo

ik ben ook van plan om in oktober naar patagonie te gaan omdat dat de beste tijd is qua walvissen enzo.

maar wil je met een groepsreis of wil je zelf rondtrekken? ik denk dat 3 weken vrij kort is als je zelf wil rondtrekken. als je georganiseerde reis heb kom je wel echt op de mooiste plekken. en dat red je gewoon niet zelf omdat daar te palnnen in 3 weken.

gr erloy