Reis Patagonie dec '08 / jan '09

Hallo,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot om vanaf half december een maandje mee door Patagonie te trekken. Ik ben een backpacker type (31j) en avontuurlijk ingesteld. Ik wil graag ergens op reis een meerdaagse wandeling maken en voor de rest nog niet te veel plannen. Vind je het leuk om een stukje mee te reizen/wandelen? Laat iets weten.

Mzzl,
Rob

Hoi Rob,
ik zou ook graag rond dezelfde tijd als jij Patagonie willen gaan zien
mijn plannen zijn nog niet heel erg concreet
ik wil voor ongeveer een half jaar gaan reizen in M en Z Amerika maar het is met tot nu toe nog niet gelukt een onderhuurder te vinden voor m’n appartement
ik wil rond half november vertrekken en dan eerst een maand Spaans gaan leren, half december zou ik dan klaar moeten zijn voor Patagonie
heb jij al reiservaring in Z-Amerika?
Rian (38 jr)

Hoi Rian,

Leuk dat je reageert! Dat klinkt wel heel erg gaaf een half jaar reizen! Heb je zoiets al vaker gedaan? Zo’n break lijkt me helemaal geweldig (en ben wel beetje jaloers…)

Ik ben nog nooit in Z. Amerika geweest Jij wel?? (heb wel in Mexico / Cuba gereisd) Ik moet de vlucht naar Buenos Aires ook nog boeken, maar ik zet er op in om met de feestdagen in ieder geval weg te zijn.

Heb je al in gedachte wat je zeker zou willen zien in Patagonie, of welke trekkings je zou willen doen?

groetjes,
Rob

PS. Heb op deze site geen pers info staan, maar op hyves kun je wat nietszeggende informatie over me vinden. (Rob Deckers, Eindhoven), maar we kunnen ook gewoon een keertje bellen of iets afspreken als de reisplannen wat concreter worden.