Patagonië '07, mannelijke reisgenoot 26-30jr

Hallo,

Ik zoek een mannelijke reisgenoot tussen circa 26-30 jaar om eind 2007 mee naar Patagonië te reizen. Ik weet nog niet of ik alleen of in een groep wil gaan. Ik wil in elke geval voor de minimale duur van een maand gaan.

Omdat het me leuk lijkt om met iemand te gaan waar het echt mee klikt (niet in relationeel opzicht) wil ik je wel eerst goed leren kennen alvorens de reis ook daadwerkelijk te boeken. Dus mailcontact e.d lijkt me gezellig.

Ik ben niet op zoek naar een relatie, wel naar een gezellige reispartner die avontuurlijk is ingesteld, niet bang is. Hou wel van een beetje een ‘hardcore adventurist’.

Groeten Linda

Hej Linda,

Ik ben 31 dus kan sowieso niet mee, maar verder klonk jouw bericht wel okay. Die klik moet je ook wel hebben op zo’n reis, dus goed verhaal!

Deze amateur reisgenoot moest Patagonie opzoeken op internet…maar eerlijk ben ik wel, haha! :slight_smile:

Hardcore klinkt zwaar, maar als ex-Scout ben ik wel wat gewend. En ben nogal sober van aard. Misschien voldoe ik stiekem WEL aan jouw profiel?

Drop me anders een mailtje. Ik zit geregeld op internet, gezellig!!! :slight_smile:

Groetjes, René