Hallo beste mensen!
Even mijzelf kort voorstellen:
Mijn naam is Dave Fransen en ben 29 jaar jong. Sinds twee jaar bezig als model fotograaf met diverse publicaties in magazines. Daarnaast hou ik van reizen en filosofeer ik graag over van alles en nog wat, maar met name over t leven. Ook heb ik een vrij uitgebreide algemene kennis. Buiten het serieus kunnen zijn, hou ik absoluut van humor! Ik ben spontaan, zo goed als altijd vrolijk, hou van ondernemen en laat mensen in hun waarde.
Ik wil gaan rondtrekken door Europa, eerst richting zuid en oost europa en vanuit daar zie ik/we wel verder(mijn precieze bestemmingen heb ik nog niet bedacht en is natuurlijk samen te bespreken. Daarbij, de reis is belangrijker dan de bestemming ). Zonder geld, te voet en liftend.
Uiteraard gaat er wel een basis uitrusting mee, zoals een tent om wild te kamperen etc. Aan eten komen zijn ook verschillende manieren voor
Mijn beweegredenen zijn simpel: ik wil mijzelf herontdekken, terug naar de basis, compleet nieuwe ervaringen opdoen etc. etc.
Het zal moeilijk worden en een grote uitdaging, maar toch speel ik al heel lang met het idee.
Echter, ik wil t liefst een (vrouwelijke) reisgenoot meenemen. Dit i.v.m. veiligheid(de belangrijkste reden) en eenzaamheid(al wen je daar aan).
Waarom een vrouw? Omdat je dan het beste van twee werelden bij elkaar hebt en op de lange termijn een vrouw en man het denk ik beter met elkaar uithouden dan man-man. Daarbij denk ik dat in sommige situaties de charmes van een vrouw onmisbaar zijn om iets voor elkaar te krijgen wat je als man alleen of als man-man misschien niet voor elkaar krijgt.
De reis heeft geen start of einddatum. Al wil ik het liefst z.s.m. hieraan willen beginnen, voor mij is het nu ideaal(geen vast werk naast de fotografie, geen huisdieren, geen eigen huis etc). Dus zodra ik een reisgenoot heb gevonden, wil ik gaan
Uiteraard kan het voorkomen dat gaandeweg de paden toch scheiden van elkaar(één van de twee blijft ergens hangen en denkt, hier zit ik goed…of moet eerder terugkeren vanwege andere verplichtingen etc.)
Ikzelf heb ongeveer 3 tot 6 maanden in gedachte voor de reis, maar alles hangt af van wat je meemaakt en wat het je brengt Gewoonweg gaan en zien waar t strand en dit op een avontuurlijke manier!
Graag hoor ik van jullie!