Hoor nu en dan spreken van een eigendom die wordt verkocht door de bank ( eigendom aan ge slagen wegens wan betaling).
Heeft iemand enig idee hoe de vork aan de steel zit als men zo’n eigendom wil bezoeken en kopen. Moet men contact opnemen met de plaatselijke afdeling van de bank of is er website waar deze eigendommen worden aangeboden?
hoi isydr
dat is wat iedereen wil maar daar kom jij en ik niet tussen.
de bank directeur heeft al genoeg contacten waarmee die het zo kan doorverkopen zonder dat het op de veiling komt.
als die kan verdienen koopt de directeur het zelf en verkoop die het weer door.
en als het toch eenmaal op de veiling komt dan zijn er allemaal aasgieren die al klaar staan om de rest eruit te gooien en zelf de laagste bod uit te kunnen brengen.
ik heb het zelf ook geprobeerd alleen goederen wat echt niet interessant is die kan je wel kopen maar de rest vergeet het maar.
wel heb ik contact met een bank directeur die hebben woningen in het hele land die nog niet op de veiling is maar gaat komen.
daarop kan je een bod op uitbrengen wat de directeur voor mij doet is kijken wat de hoogste bod op dat moment is asl ik dan 1 lira erboven ben dan krijg ik de woning.
vriendelijke groeten
hasan copur