Beste Forumleden,
Ik wil jullie waarschuwen voor de goedkope prijzen via de autoverhuursites van Goldcar Malaga.
Wij hadden buiten het seizoen (11 mei 2016) een auto gehuurd via Car del Mar bij Goldcar. Je moet een nummer trekken bij de Goldcar balie. Er stond zo’n grote rij bij de incheckbalie in Malaga let wel 70 wachtenden voor mij en slechts 5 balie- soms 4 baliemedewerkers aan het werk. Je kan dan voorrang krijgen door een voorrangnummer te trekken en 50 euro extra te betalen. Dit heb ik na een half uur wachten maar gedaan aangezien men alleen de voorrangnummers (die dus 50 euro extra betalen) behandelen.
Uiteindelijk had ik na ruim 2 uur wachten mijn auto en natuurlijk 50 euro om niets lichter.
Alle andere autoverhuurbalies hadden geen rijen. Goldcar weet van te voren hoeveel mensen er een auto bij hen huren en op welk tijdstip. Men pakt dit echter niet op door meer balies te openen en meer medewerkers in te zetten. Je hebt vooraf betaald aan de autoverhuursite dus ben je duurder uit als je naar een andere autoverhuurder gaat.
Er waren ontzettend veel ruzies met medewerkers van Goldcar inclusief de manager. Alle klanten kregen grote monden en scheldwoorden door de medewerkers van Goldcar toegeschreeuwd.
Dit ter informatie.
Hartelijke groet,
Anne Kan