waar zijn honden welkom op het strand te Rimini

Hier een lijst met badmeesters waar de honden op het strand mogen.Verleden jaar in Rimini geweest,ik had badplaats 76,de honden mochten op het strand,maar ze mogen niet in het water.Je hebt speciale hotels waar honden toegelaten zijn,en die werken samen met een badmeester van hun keuze en als je daar gaar krijg je korting.Het is dus wel betalend.Hier een lijstje met badmeesters waar honden welkom zijnJe moet wel hun inentingsboekje bijhebben.Het is wel in het italiaans,je kunt het wel vertalen.http://www.riminiturismo.it/CMS2/main.php?elemId=1532&classId=16&lang_index=0

dit is één van de hotels die samenwerken met het strand .Het strand is gewoon een baan oversteken en je bent aan het strand.Ik zat verleden jaar in het hotel daarover en zag dat mensen met honden buiten konden zitten met de hond voor te eten.Het was wel eind augustus,en het was dus minder druk.In mijn hotel mochten honden niet mee in de eetzaal.Er zijn er nog in alle prijsklassen.Hotel Animali Ammessi Rimini vacanze Pet Friendly col cane | Hotel Virginia