Waar zijn de naturisten?

tis wel een beetje stil op het forum, de vakantiebeurs is voorbij, nieuwe plannen worden gesmeed.
Moet inloggen om op wereldwijzer te kunnen komen dus mensen zat alleen geen naturisten ???
Kom op en laat het nieuwe naturisten forum niet dood bloeden.

Wij smeden nog geen plannen en zijn ook niet op de vakantiebeurs geweest. Op 4 maart is mijn vrouw uitgerekend :nod: en aan de hand van het verloop na de bevalling gaan we pas kijken of we weg gaan en zoja waarheen dan.

Misschien tips voor een camping in de buurt van Zuid Holland:question:

Ja, inderdaad… veel lezers maar… !
Als je ziet dat het topic “open en bloot” hier reeds meer dan 621 lezers heeft, maar geen reacties, kan men er wel uit besluiten dat velen op dit forum langskomen uit ongezonde nieuwsgierigheid.
De titel van dit topic “open en bloot” trekt de aandacht, lijkt spectaculair en trekt de aandacht van heel wat niet naturisten dus.
Jammer !

grin nou nou, ik zou dat geen ONgezonde nieuwsgierigheid willen noemen, eerder een GEzonde nieuwsgierigheid. Het is hier een vrij forum, wil je wel lezen, maar niet reageren dan mag dat.

Zoals ik eerder al verteld heb, ben ik geen naturist, hoewel ik het heerlijk vind om bloot te zijn en zo, bijvoorbeeld, te genieten van de zon. Op het moment geen vakantie gepland staan en ik moet nog steeds de naturistenstranden hier aan de Costa de la Luz gaan ontdekken, maar ja… Daar is het nu helaas geen weer voor.

Liefs,
Carolina

Ook ik heb nog geen idee waar we heen gaan met de vakantie, weet nog niet eens waarneer. in het late voorseizoen of toch maar weer in september. vorig jaar is ons dat goed bevallen…1 maand weg richting kroatie, we hadden het weer in ieder geval mee.

Toch is aan het eind van het seizoen ook niet alles, wat dacht je van te weinig zonuren. als de zon onder gaat word het al snel kil en kan je je kleren aantrekken.

In ieder geval verheug ik me op de eerste week van mei. We hebben een sta-caravan op de Reenert Heiderscheid Luxenburg gehuurd. Als het weer het toelaat een wek rust, lange wandelingen maken en bloot genieten van het uitzicht daar.

Ook wij hebben nog geen vastomlijnde plannen. Ik denk dat het ongeveer wordt: inpakken en wegwezen en rijden tot de zon schijnt en de temperatuur aangenaam is (ook 's avonds want dat vind ik in Nederland vooral het probleem). Vorig jaar naar Corisica erg goed bevallen.