Waar woont iedereen?

Leiden

ik woon in het oosten. hardenberg.

rotterdam in da house

Hoi allemaal, ik woon in het mooie Middelburg. Ben erg reislustig, maar nog geen tijd voorlopig om meer bestemmingen te ontdekken ivm mijn net opgestarte Reisbureau at Home:) maar telkens als ik een reis voor mijn klanten boek ga ik even mee in gedachten…:)!

En ik woon in Friesland.

En wij Heerlen het eiland Aegina Griekenland

en waar woon je in zwolle?ik ben opgegroeid in zwolle en heb een paar jaar in amsterdam gewooont!grtzz

Ik woon in Hanzeland.Mijn vriend is een echte Assendorper.

aaaaah,assendorp!om nooit meer weg te gaan?

Laat ik even duidelijk zijn.Wij,mijn vriend en ik,wonen in Hanzeland.Maar mijn vriend is geboren Assendorper en mijn schoonmoeder en schoonzussen/zwagers wonen ook in Assendorp/de Pierik.

Zwolle

ps.

Voor wie juich jij morgen?:smiley:

Merhaba Willem baba / Hallo iedereen,
Toevallig! Ik woon ook in Maasbracht (Nederlands Limburg) en…heb mijn eigen reisbureau! Wellicht interessant voor ALLE reislustige mensen, aangezien ik vooral via e-mail werk. Dus géén lange wachttijden in reisbureaus.
Ik ben geboren in Leuven (België) en heb Turks/Belgische ouders.
Misschien tot ziens in Maasbracht!

Lis,

1 like

Ik mag m’n afkomst niet verloochenen.Mijn avatar zegt het al,ik ben en blijf een echte Ajacied!! Dus zit ik morgenmiddag voor de buis(had ook wel heen gekund)naar Eredivisie Live te kijken. Maar ik moet zeggen dat Pec ondanks de verliezen goed speelt.

noord holland,bloemendaal.

haarlem

Nijmegen

Ik woon in Oost-Vlaanderen, België. In Hamme, tussen Antwerpen en Gent

Utereg… maar het liefs woon ik in een warmer klimaat zoals Suriname.

Belgie, Oostvlaanderen in Lede