Waar woont iedereen?

Even een peiling, omdat ik het idee heb dat er in het zuiden van NL (veel) meer reislustige mensen wonen.

Drie keer raden :wink:

Bij mij moet je niet drie keer raden,ik woon in het noorden van Antwerpen!(dicht aan de Nederlandse grens)

Ik woon 10 minuten met de auto van Schiphol. Ik ben erg reislustig dus het is instappen en wegwezen

Ik woon - toevallig? - in het mooie Zuid-Limburg. :slight_smile:

Brabant :wub:

Ik woon in Denemarken maar kom oorspronkelijk uit Groningen…

Ik woon in Tirana (Albanie) maar kom oorspronkelijk uit het Westland (Ter Heijde aan zee)

ook Brabant

Ben Amsterdamse en woon op Bali

:wereld: Maasbracht :dag: en Jij?

Ik woon in [FONT=Verdana]Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit, maar ben een geboren en getogen Haarlemmer…[/FONT]

1 like

New Delhi, geboren in Den Helder

Hai Krung Thep, ik zal je 'Liken" op facebook. Als je dat ook bij ons doet: Redirecting...
Is dat reisbureau van jou, misschien kan je me op mijn werk mailen: cora.unk@cosmictravelhub.com
Misschien dat we zaken kunnen doen.

Noord-Holland.

lol2, Ja dat had ik er zelf ook wel even bij kunnen zetten.

Ik kom uit Groningen.

1 like

Ik woon, net als georgessiam, in het noorden van Antwerpen dichtbij de Nederlandse grens.

Ik woon in Alkmaar.

Ik kom uit Heerenveen, brengt dat het noorden weer een beetje op de kaart?:wink:

Kom uit het mooiste gewest van Nederland, Utrecht :cheer:

De stad met binnenkort de vervelendste burgemeester van Nederland, Zoetermeer.