Haha nog een kaaskop hier ook hoor (Alkmaar)
Amsterdam…de enige stad van NL…(sorry jongens) :cheer:
Verder in het gehele buitenland ongekend beroemd vanwege de drugs en seks…hoor ik vaak als ik op vakantie ben. ![]()
Leuk ![]()
Ik kom uit Amersfoort, lekker in t midden ![]()
Ik woon in Auckland, Nieuw Zeeland
En wij wonen in het kustgebied van de Alentejo, Portugal.
Vlakbij het strand… :cheer:
Toch wel reislustig hoor, vooral dagtripjes in eigen land!
We wonen hier al bijna vijf jaar, en het gaat nog steeds niet vervelen.
Zoveel te ontdekken hier ;-))
Hoi Moira,hoe gaat het ondertussen met je,kan je je draai vinden in Auckland?
Nog plannen om kortelings Thailand te bezoeken?
groet,georges.:chin:
Ja gaat goed bevalt nog prima. Waarschijnlijk ga ik eind van dit jaar naar thailand even kijken. Jij nog plannen?
Geboren en getogen…
Het zal voor december zijn Moira,eerst ff wat bijsparen(vele onkosten gemaakt aan mijn huis)
Ik woon in Limburg ,Belgie
Nou welkom op wereldwijzer,Myra!
Uit 't oosten! Arnhem ![]()
Ik woon in Nijmegen
Ik woon sinds een jaar in Kenia, maar ben geboren en getogen in de stad Groningen.
Noord limburg.:vak02:
Rotterdam is groter hoor… ![]()
Ik woon ook in Amsterdam! Heerlijk internationaal dus ik kan de reislust altijd wel stillen.
Ja, het imago van Amsterdam binnen Nederland is heel anders dan erbuiten.
Ik merk het ook heel sterk nu ik me heb aangemeld op Couchsurfing: eerst wilden allerlei jonge twintigers en experimentele feestgangers bij me logeren, toen heb ik héél gauw mijn profiel aangepast. :paranoid:
Ik heb er geen probleem mee als iemand af en toe een jointje rookt, maar zo’n buitenlander die voor het eerst bij papa en mama weg is en die meteen van alles gaat proberen en door elkaar gebruiken, en bij mij thuis eruit kotsen (of uit het raam springen omdat ze denken dat ze kunnen vliegen), nee dank u.
Ik “forenseer” tussen Groningen en Maio.
rene
Ik ben ook een echte Amsterdamse:smile: maar woon al 10 jaar in het mooie Zwolle.