IK zou ook graag als au-pair willen werken, volgens mij als je dat doet is het makkelijker om een visa te krijgen… is het niet?!
hi ik weet niet hoe eenvoudig het is om een visa voor au-pair te krijgen
ik raadt je aan met deze organisatie te checken.
www.interexchange.org je kan een email sturen (in het engels… ![]()
naar Daria: [EMAIL=“dmickowski@interexchange.org”]dmickowski@interexchange.org zeg maar dat je haar info
hebt van Yoli, van Shop USSA, hopelijk kan ze je helpen of in ieder geval
je in de juiste richting sturen.
Groetjes Yoli
Hallo Sacha
Wij hebben in 2097 tot 2098 een jaar in Sarasota gewoond Ook wij hadden 2 honden maar da is in Amerika minder eenvoudig dan hier de meeste Amerikanen zijn als de dood voor honden en ook altijd bang voor "germs"dus in restauranyts worden zij eigenlijk nooit geaccepteerd
Sarasota ligt vlak bijhet strand waar wij vaak liepen met de honden en ook leuke mensen daardoor hebben ontmoet echter… alleen in de winter Hoe het nu is weet ik niet
De meeste hondenbezitters riskeren het om toch met de honden op het overigens prachtige strand te lopen maar ja een boete riskeer je Dit is echter nooit gebeurd
Sarasota is een leuke eniszins europees aandoende stad met leuke winkels
Bradenton ligt vlak bij en ook daar woonden veel van onze vrienden maar wij vonden Sarasota veel leuker
Groetjes
hi als je een makelaar aan oostkust florida zoekt kan ik je ron van gent aanbevelen
[EMAIL=“info@vangentlaw.com”]info@vangentlaw.com hij spreekt Nederland. is makelaar en is ook advokaat dus weet
w.b. legale questies. e.d.
success YOli
Sarasota ligt aan de westkust van Florida. Als je daar een nederlands sprekende makelaar zoekt dan kan ik aanbevelen: www.sanibeldreamhomes.com van André Arendsman.
Groet 2835
Ja wij wonen in Zuid Afrika. Een heerlijk land om te wonen en zeker om op vakantie te gaan. Wil je info, mail me dan gewoon. Thatch22@neomail.co.za
Naples!
Dat is zoooo mooi!