Welk gedeelte is het leukst om te vebrijven? Ik ben alleen en wil wel n beetje aanspraak van toeristen… Wil graag in n typisch chinees verblijf verblijven… Lowbudget… Aangezien ik daar ong 4 dagen zal blijven ong wil ik me er wel veilig en welkom voelen… Iemand tips over A. Welk gedeelte t fijnst is en B. Eventueel ook bamen van een verblijf…
Hoy Sara, wij zijn net terug van Beijing , gelogeerd in hostel “the red latern”
Net buiten het centrum, vlakbij de metro.
Proper kamer , rustig, en goedkoop.
kijk anders maar eens op mijn reis site www.djdanny.be
Beijing , was goed , zeker omdat het de eerste kennismaking was met China,
druk, en niet wow…
Dat lees je wel als je het verder verlop van onze reis leest
Beste hotel in Beijing vond double happiness courtyard hotel, zeer vriendelijk, ze spreken goed Engels, heel erg typisch Chinees qua stijl en je ontmoet er ook buitenlandse toeristen.
Het is gelegen in de hutongs, de minder rijke wijken in Beijing, zo zie je ook jan met de pet in het straatbeeld.
Nee hoor, de hutongs liggen in de stad zelf. Er zijn er verschillende. Hou wel rekening dat de stad beetje veel groter is dan Amsterdam of Brussel. Doe gerust maal 2 of maal 3. Maar de metro brengt je waar je moet zijn.
Weet niet of je al iets geboekt hebt, maar je kunt ook heel goed advies vragen op TravelMoodz.com. Op dit platform heb je rechtstreeks contact met lokale gidsen en reisexperts. Je kunt bij hen terecht voor gratis en vrijblijvend advies en als je wilt kunnen ze ook het hotel of een excursie voor je boeken / begeleiden. Wat jij wilt. Vaak ben je goedkoper uit, omdat er geen onnodige tussenschakels (marge makers) tussen zitten. Cindy Zhang is in Beijing een goede gids om bijv. te benaderen. Succes!