Wie weet er een mooi hotel aan zee op Koh Samui? Ik ben opzoek naar een wat luxer hotel met in de omgeving lekkere eetgelegenheden. Het liefst waar je 's avonds op het strand kan eten!
Alvast bedankt voor de tips!
Groetjes,
Evelien
Wie weet er een mooi hotel aan zee op Koh Samui? Ik ben opzoek naar een wat luxer hotel met in de omgeving lekkere eetgelegenheden. Het liefst waar je 's avonds op het strand kan eten!
Alvast bedankt voor de tips!
Groetjes,
Evelien
Vind ik een heel leuk hotel http://www.samui-hotels.com/lawana/
dit kan zeker bij het: peace resort (lamai), bophut beach (lamai), Impiana resort (chaweng)
maar er zijn nog vele andere resorts waar dit ook kan
Het Island Resort & Spa ligt op een korte wandeling van het strand van Chaweng. Het beschikt over een restaurant aan het strand, een zwembad en kamers met kabel-tv. Er is gratis parkeergelegenheid.Elke kamer is goed uitgerust met allerlei voorzieningen waaronder een minibar.
Net als Dirk zegt, het Peace Resort idd, alleen is dat niet in Lamai maar in Bophut
Of Pavillion Boutique Resort (Lamai Beach).
Dirk, Bophut Beach op Lamai ?
foutje haha ik wilde in 3 verschillende plaatsen een mogelijkheid aangeven alleen heb ik de verkeerde plaats erachter gezet :slapen:
zoals je ziet Dave ben ik nu in vanuit nederland al aan het inburgeren same same but diferent lol2lol2
Het gaat je al goed af Dirk lol2 !