wie kan me informatie geven over hoe ik op een goedkope manier een appartement kan huren in de buurt van Sousse .
ook zou ik willen weten of je goedkoop een auto kunt huren want ben je nou nederlander of niet…
wie kan me informatie geven over hoe ik op een goedkope manier een appartement kan huren in de buurt van Sousse .
ook zou ik willen weten of je goedkoop een auto kunt huren want ben je nou nederlander of niet…
Hoi,
Over een appartement kan ik je geen inlichtingen geven, wel over het huren van een auto.
Je kan o.a. een auto huren bij Hertz of Avis of bij
http://www.camelcar.com
dit is een Tunesische firma die de auto voor je op het vliegveld klaar kan zetten.
Groetjes van Gastje
Hallo Zindelali,
Ondertussen heb ik van je begrepen dat je in augustus in Sousse een goedkoop appartement wilt huren.
Ik denk dat dat niet mee zal vallen. Juli en augustus zijn echte hoogseisoenmaanden in Sousse.
Er zijn dan heel veel Libiers en Algerijnen die met de hele familie in Tunesie vakantie komen vieren en daar wordt dan ook duidelijk van geprofiteerd.
Ook moet je er rekening mee houden dat de appartementen vaak niet dat zijn wat je er van verwacht, ze zijn meestal heel summier ingericht.
Voor een klein appartement moet je dan ook rekenen op een bedrag van 350 tot 400 Euro per week.
Ik denk dat jullie voordeliger uit zijn met een pakketreis, dus vlucht en appartement ineen.
Als je verder nog iets wilt weten, stuur me gerust een berichtje !
Groetjes,
Pittie
Hallo Zindelali.
Ben je ondertussen al wat verder gekomen met het vinden van een appartement ?
Je kunt ook eens kijken op http://www.tunesien.com, dan naar “Linksammlung”, daar staan ook huizen en appartementen
te huur. Het is een Duitse site.
Mijn man en ik vertrekken zelf half april naar Tunesie en kunnen misschien daar iets voor je betekenen.
Ik ben benieuwd, laat nog eens wat van je horen !
Groetjes,
Pittie
Ik weet wel appartementen te huur in Sousse Tunesië.
In de maanden juli/augustus kosten ze rond de 1000/1300 dinar.
Dicht bij het centrum.
Wil je meer weten dan laat je je maar horen… ![]()
Hoi Arabic,
Kun je aub iets meer informatie hier neerzetten over die appartementen.
Is de huurprijs per maand, komt er nog iets bij voor bijv. schoonmaak???
Liggen ze dicht bij het strand enz enz.
Vast bedankt
Marianna
Voor iedereen die geintereseerd is in een appartement in de buurt van Sousse, Wij hebben vanaf 19-07-2004 2 nieuwe appartementen te huur in Chatt Merriem.
Wij zijn een Nederlands/Tunesies echtpaar en hebben dus daar 2 nieuwe appartementen gebouwd. Ze liggen ongeveer 15km verwijderd van Sousse. De afstand tot het strand is ongeveer 1000m.
Ze zijn te huur vanaf €150,- per week all in.
Wil je meer weten stuur dan even een mailtje naar w.vdl@hetnet.nl
Hallo Wila,
Zelf ken ik de omgeving van Chatt Meriem redelijk goed, we komen er altijd door als we naar Hergla gaan.
Je bent wel van het openbaar vervoer (taxi of bus) afhankelijk, mits je daar zelf over een auto bezit.
Heb je ook foto’s van de appartementen ?
Zo niet, wil je dan hier op het Forum wat meer over de appartementen vertellen, zoals aantal slaapkamers, inrichting e.d…
Bij voorbaat dank !
Groetjes,
Pittie
Hallo Pittie,
Bedankt voor je belangstelling.
We hebben nog geen fotos van de appartementen, deze worden binnenkort opgestuurd door mijn schoonfamilie.
De appartementen bevinden zich in een vrijstaand huis op de beneden verdieping, op de eerste verdieping woont mijn schoonfamilie,
zij spreken een beetje Nederlands, een beetje Engels plus goed Frans.
Omdat het huis op een heuvel staat heb je op de tweede verdieping, waar een groot terras is, een prachtig uitzicht over de hele omgeving,
Hergla, Port El Kantoui, Sousse en Monastir zijn van hieruit goed te zien.
De appartementen hebben een open keuken/woonkamer met gas kookstel en koelkast, badkamer met douche, wastafel en toilet.
Verder hebben beide appartementen aan de voorzijde en achterzijde een eigen afgesloten klein en groot terras met een klein tuintje.
Een appartement heeft 1 (ruime) slaapkamer, totale oppervlakte van dit appartement exclusief terras/tuin is ongeveer 40 vierkante meter.
Het andere appartement heeft 2 (ruime) slaapkamers, totale oppervlakte van dit appartement exclusief terras/tuin is ongeveer 60 vierkante meter.
Wil je nog meer weten stuur dan een mailtje naar w.vdl@hetnet.nl of bel 06-12077051
Groetjes,
Wila
Hallo Wila,
Misschien is het een idee, dat als je de foto’s van de appartementen hebt, deze op de MSN-Groep “Tunesie van Nu” zet.
Hier is het adres: http://groups.msn.com/Tunesievannu
Ik ben reuze benieuwd naar de foto’s.
In ieder geval bedankt voor je reactie !
Groetjes,
Pittie
Hallo wij hebben een woning in Sousse. Zeer centraal gelegen, vlakbij het strand. Inrichting is een mix van Tunesich/Nederlands, zeer netjes.
Indien meer informatie gewenst, mail ons.
Vriendelijke groeten,
Happy Family
weet iemand hier toevallig ook een goedkope kamer/ appartement in monastir/skanes?
Ons max is ongeveer 200 euro per week!
Groetjes,
Merel & Camie.