Waar In La Palma?

Ik wil deze zomer naar La Palma op vakantia maar ik weet niet zo goed hoe en wat… Wil ik een huisje; Casita tussen de natuur of wil ik toch een beetje in de bewoonde wereld daar waar restaurantjes zijn, in een appartementje? Oost-kust of west-kust? We moeten helaas midden augustus gaan. Ik ga met mijn vriend.
Ik hou heel erg van de natuur maar ik zou het wel jammer vinden als je in zon casita zo ver van alles weg zit dat je savonds niet zomaar naar een boulevard kan gaan. :unsure: Wie heeft er tips en kan me aan mooie verblijfplaats aanraden?

Mijn ouders zijn er op het moment, voor de 2e keer al. Ze hebben een vrijstaand huis, de bananen en advocado’s groeien in hun voortuin. Het is een echt wandeleiland, weinig uitgaansgelegenheden. Waar zij zitten (Fuencatiente) hebben ze echt een auto nodig. Zij zijn in ieder geval wel heel erg enthousiast over LaPalma maar voor de jeugd is het niets. Als je meer info wilt, vraag maar. Alleen kan ik pas antwoord geven als ze terug zijn, over een week, omdat ik er zelf nooit ben geweest.