Waar beginnen & vliegtickets!

Hoi allen,
Lange tijd niet op dit forum geweest…maar hopelijk kan iemand ons op weg helpen!
Mijn vriend en ik hebben het grote geluk dat wij onze wereldreis van een jaar, met nog 6 maanden kunnen verlengen en na een korte regelstop in Nederland (zijn nu in Australië) willen wij half februari richting Colombia vliegen!
Nou kan ik geen enkeltjes onder de 650 euro vinden…wij zouden in ieder geval graag Spaans willen leren in Medellin…aan het begin van ons volgende avontuur.
Iemand een idee waar wij het beste naar toe kunnen vliegen en waar we de goedkoopste tickets kunnen vinden?
Spaanse les tips zijn uiteraard ook welkom :slight_smile:
Groetjes Natalie

Mooi avontuur!

Vergelijkers van vliegtickets: www.wereldwijzerreismarkt.nl/wrm.vliegtickets.php

Dankje voor je reactie! Staan er inderdaad een paar tussen die we nog niet hebben geprobeerd!

Ik heb in Medellin in de Garden of Blues hostel gezeten.
Een lekker hostel met binnentuin. Vanuit het hostel kunnen ze je helpen met Spaanse lessen.

Ik ben naar Colombia gevlogen via Londen met Avianca. Wellicht kun je via hun goedkope tickets vinden?
Binnenlandse vluchten zijn ook goed koop dus een fijne manier van reizen.

Ook kan je er goed paragilden en download de uber app, dan zijn taxi’s nog goedkopen en het werkt heel goed!

Bedankt voor de tips! We gaan inderdaad beginnen in Medellin en hebben de uberapp :slight_smile: vliegen via Londen met Iberia. Uiteindelijk een retourtje gevonden voor dezelfde prijs terug vanaf Lima…

Hi Natalie,

Voor goedkoop tickets, kan je via VivaColombia airline boeken. Mijn partner en ik hadden voor 20 euros een one-way ticket van Bogota naar Cartagena geboekt.

Je kan meer info. vinden over onze avontuur in Colombia hier: http://lifeincartagena.tumblr.com

Mvg,

Julien

Bedankt!!! Ik zal eens kijken, we vertrekken morgenochtend!