Wa doe je, als je nix te doen hebt...

Ut is weer een te schrale vrijdag avond,… en nu vraag ik me af wat de WW-mebers tegenwoordig doen… om deze avonde door te kome :smiley:

Met my omgaan(L)

mhh… ja oké… maar toch, (kan wel leukere dinge bedenke :embarrese :stuck_out_tongue: )

vraag t dan niet & ga dat dan doen

nou om dat probleem te voorkomen werk ik op vrijdagavond :stuck_out_tongue: en vaak begin ik dan 1 uurtje eerder en dan krijg ik een half uur pauze waardoor ik dan maar een half uur eerder begin en we lekker patatjes gaan halen bij de snackbar op kosten van t werk :stuck_out_tongue: das n goeie he :wink:

ja, maar dat ist hem juist…al die dingen kunnen op 1 of andere manier vanavond nie, :frowning:

kep morgenavond geen stapmaatje :frowning: púúú …

kga wel mee :E

kom dan

Waf

blub, mr weetje waarom is mijn handtekening weg en kunnen wij geen ander plaatje meer doen? dat hebbe ze zeker expres veranderd zodat je dat betaalde ww gaat neme… :S pff

Tsja, geen idee:p

kun je kopen via estore… mijn plannen zijn gewijzigd wat betreft blanes… we hadden eerst geboekt en nu schijnt de reisorganisatie een dubbele boeking gedaan te hebben, wij waren de latere boekers dus onze werd gecanceld… nu gaan we naar kroatie (met korting door deze reisorganisatie) :$:$
ik heb trouwens veel geld op mijn estore dus kan wel gulle gift doen :slight_smile: :)… maar niet te veel :wink:

WTF :expressionless:
Hoe kom je aanzoveel dingen ?
Maar wel flauw hoor. dat je niet meer gaat

kan er niks aan doen :S vind het ook erg jammer :frowning:

heb beetje die arcade/estore verkent :wink:

Link link ? :smiley:
Wat kan ej er mee doen dan?:stuck_out_tongue:

bovenaan zie je die vbplaza staan daar kun je allemaal dingen doen met je punten. ik heb bijvoorbeeld meegedaan aan loterijen voor punten en je kunt spelletjes spelen waarmee als je bovenaan het klassement staat 1000 punten krijgt. en aangezien dit bijna nog niet gedaan is is het makkelijk op bovenaan te komen :wink:

ik snap dr tog allemaal nix van :stuck_out_tongue: