Heey allemaaal…
Gisteren aangekomen in het zonnige Blanes…
Waar ik jullie natuurlyk heel erg aan het missen ben he
Maar morgen ga ik dus de meeting tegemoet… Ben wel benieuwd hoe het wordt… Ik denk dat ik donderdag ofzo wel verslag ga doen ?? want myn vader gaat op de comp… 2 minuten en dan mag ik vast wel :rolleyes:
Maar voor de mensen die hier nog lekker thuis in nederland zitten : Lekker warm hier hooor =D Oeeh, Jullie missen het egt =P
Voor de meisjes : Hier loopt echt veel lekkers rond
Voor de jongens : Tsjah, kom zelf ff dan loopt er nog meer soeps =P
Maar ik ga stoppen, myn tyd zit erop…
Ohwja, hou het forum ff schoon jah :rolleyes:
Kus, vanuit het zonnige Spanje
P.S. = Willen de jongens die met de Nederlandse vlag, waar MOH opstaat zich ff melden hier op het Forum (a) Of meld my aan op winkelwagentje_@hotmail.com
Originally posted by WinkelWagentje@12-07-2005, 17:07:37
** Maar voor de mensen die hier nog lekker thuis in nederland zitten : Lekker warm hier hooor =D **
ja maar hier ist ook best wel warm weer…dus dat valt mee
en ik moet nog 4 weke wachten/werken…
tis hier wel warm jah… maar 1 din.g… ik vergeet de meeting telkens
ik ben er al n paar tegen gekomen hier…maar nog niet allemaal…
dus aj me ziet (A) ZEG DAN WAT
Originally posted by WinkelWagentje@23-07-2005, 19:48:46
** tis hier wel warm jah… maar 1 din.g… ik vergeet de meeting telkens
ik ben er al n paar tegen gekomen hier…maar nog niet allemaal…
dus aj me ziet (A) ZEG DAN WAT **
ik pbeeee aankomened woensdag het nie te vegeten…
maa ik denk dat k dat tch wel doe
vnaaf n dakave doe ik n HLLAND sht aan, en mrgen met sguimparty een brek tot op de nie met bloeen en ee geel haltetpje (A) mogen mense dit leze die in blanes zitten en me morgen zien, zeg dan wat.
ohwja, gisteen was LUNA, was cke wel vetje na te gaan dat ik zere vetjes heb
Woehoe k ben dr al vanaf zaterdag superfijn appartement vind ik en uitgaan vind k ook supervet Zit nu bij internetcafe dobleclick
1 nadeel: Er is 1 meid in onze groep, en die let alleenmaar op haar geld, niet te veel uitgeven en zelfs het wegwerpbestek word op haar commando afgewassen (behalve ik, ik doe dat dus echt niet, heb al beetje herrie geschopt) Dus das minder. Plus sommigen van mijn kamer doen moeilijk over t late uitgaan… hallooo je hebt overdag niks te doen = uitslapen = lang kunnen uitgaan! domdomdom
magoedddd ik ga weer msnen want ik begin ontwenningsverschijnselen te krijgen
oja luna en gister darkraver waren suuupervetjes kus van darkraver gehad