ja uhm het is niet zo dat ik er mega behoefte aan heb maar geinig is het wel op andere sites word het ook welis gedaan
wat is een meeting?
mensen spreken af op zelfde moment tijd en plek ergens te zijn… naja misschien is het een idee?
ja uhm het is niet zo dat ik er mega behoefte aan heb maar geinig is het wel op andere sites word het ook welis gedaan
wat is een meeting?
mensen spreken af op zelfde moment tijd en plek ergens te zijn… naja misschien is het een idee?
Ik ben helemaaal VOOOR ![]()
Goed idee, wij zijn in Blanes van 5 tot 17 juli. Peace
Originally posted by WinkelWagentje@16-06-2005, 08:25:28
** Ik ben helemaaal VOOOR**
haha ke… ik ook wel! maar dan moet je het afspreken op iedere woensdag ofzo (k zeg ook maar wat) omdat iedereen natuurlijk op een andere datum gaat!!
Juist, kyk ik vind het goed elke woensdag hoor !
Wie is er nog meer voor ?
Of diegene die er voor zyn, bespreek eens wat, en zeg byv welke dagen en tyden oid ?
ik kan denk tog nie dat vinea heb al zo’n heel rooster met wat we gaan doen… <_<
Nog een stem voor een meeting ![]()
vind t wel een leuk idee, op een woensdag lijkt me ook goed plan ![]()
> **woensdag 20 juli **ofzo? woensdag erna nog een keertje?!
> 27e
…nu nog een plek + tijd ![]()
Je kunt het ntuulk ook elke woensdag doen… Omdat er elke week nieuwe mensen komen,
Bijvoorbeeld ergens op t strand, ? Oid !
Originally posted by M’lous@17-06-2005, 12:57:40
** Nog een stem voor een meeting
vind t wel een leuk idee, op een woensdag lijkt me ook goed plan
> **woensdag 20 juli **ofzo? woensdag erna nog een keertje?!> 27e
…nu nog een plek + tijd**
Disco MIMOS ![]()
Nah, je kunt best een keer op het strand afspreken ofzo, we hebben voirg jaar ook een aantal keer een beachvolleybaltoernooi op het strand gehouden met sangria enzo. Erg gezellig B)
Jah, en dan gwoon kaartje blazen oid ![]()
en dan door naar Mimos waar wy uiteraad GRATIS entree krygen van bart ![]()
count me in B) vetel maar een tijd en plek and I’ll be there (tussen 3 en 21 juli
)
Oke, de dag hebben we nu, Woensdag,
Nu de vraag ; Elke woensdag ? En hoe laat ?
En de plek nog… ?
ben ook voor woensdag ook oke goed idee ik ben er van 4 juli 17 dagen dus tot 21 B)
Oke, dan staat de woensdag vast !
Nu nog de Tyd & Plaats.
Iemand idee ?
tja dan is dr vraag, gaan we dan uit me ze allen of gaan we gwoon daar op het strand blijve
Op het strand, en dan kan je zelf nog beslissen of je uit gaat of niet…
Maar dat zien we dan wel.
Als je nu gaat zeggen van : we gaan uit dan kan het zyn dat er niemand komt. Maar het kan natuurlyk ook zyn dat als je zegt van, we doen het op het strand en daarna niet uit dat er misschien ook niemand komt. Dus dan kun je toch gewoon op die dag zien of je uitgaat met die mensen of niet ?
Misschien is het wel een hele leuke groep, misschien is het niet leuk en zit je je daar een beetje te vervelen dan lykt het me niet dat je daar mee uitgaat als het saai is…
maak er aub een plek van die voor blanes-n00bs makkelijk is te vinden
zoiets als een duidelijk herkenbaar iets (standbeeld bijvoorbeeld) dat makkelijk is te vinden ![]()
Nja, noem maar iets.
je mag kiezen… Bijv voor n camping ? Voor & dat je dan door loopt naar het strand oid ?
We kunnen voor bij Annie’s verjaardag of bij de Gotcha Bar afspreken? En hoelaat? 2 uur? Dan is iedereen toch wel uit bed.
Groetjes Christel
Hebben ze daar op t strand niet van die strandpalen met een nummer erop ofzo?
… en anders idd een camping oid die een beetje centraal gelegen is B)
… het schijnt dat er in de buurt van camping Solmar een plein is. (met daarbij in de buurt opstapplaatsen voor het openbaar vervoer, dus dat zou opzich makkelijk/duidelijk te vinden moeten zijn)
Vanaf het plein loop je vervolgens door een korte winkelstraat in 5 minuten naar t strand (las ik op internet…) idee?! ![]()
nog meer suggesties? ![]()