Vrouwelijke reisgenoot gezocht voor 8-15 dagen naar bv. Griekenland in april of mei

Hi!

Er komen de laatste tijd heel veel mooie aanbiedingen voorbij op Ticketspy. Er is alleen niemand in mijn omgeving die de mogelijkheid heeft met mij mee te gaan. Het zijn momenteel vooral aanbiedingen naar Griekse eilanden en Mallorca, Malta etc. Ik ga liever iets langer dan 8 dagen, maar, net wat de aanbieding is.

Ik vind het leuk om wat van de omgeving te zien en foto’s te maken. Ben meestal niet zo van de standaardexcursies die ze bij de touroperator aanbieden, ga liever op eigen houtje, maar ik sluit het niet uit. :slight_smile: Een auto huren is een optie, dan heb je lekker de vrijheid. Gewoon relaxt. Niet teveel activiteiten per dag, maar hoef ook geen hele week full time op het strand te liggen. Vind het ook prima om een dag of dagdelen alleen door te brengen als dat zo uitkomt.

Lijkt me wel prettig iemand eerst te ontmoeten om te kijken of het een beetje klikt. Leeftijd maakt me niet zoveel uit!
Ik kom zelf uit Utrecht en ben 29 jaar en heb best wel veel reiservaring.

Hey Lisett!!

Ik ben Darlyn, 26 jaar, afkomstig uit Antwerpen. Ik zou graag nog een weekje of 2 weggaan in april/begin mei, dus jou initiatief lijkt me super leuk! Je mag me altijd iets terugmailen :slight_smile:

Groetjes Darlyn