Vrouw 32 Zoekt Leuke Reisgenoot Voor Vakantie!

Hoi, ik ben Marion, 32 jaar en op 24 juli heb ik vakantie! Het zou leuk zijn een leuke, actieve man-vrouw ( niet lesbisch) te vinden die ook zin heeft in een auto-hotel of vliegvakantie. Bestemming ergens in europa, sta voor veel landen open. In mijn ideale vakantie ga ik graag overdag op pad (soms natuur, soms een stad) en ´s avonds lekker eten. Ben jij tussen de 30 en 37 jaar oud, hou je net als ik van een vakantie met af en toe wat luxe maar kun je je ook vermaken in de natuur en ben je WO gevormd, dan ben ik benieuwd of we wat kunnen plannen. Hele dagen aan het strand liggen is er voor mij niet bij, op actief gebied sta ik voor veel dingen open. Mijn ideale reisgenoot vindt het leuk om samen dingen te ondernemen, maar kan ook op eigen benen staan als je een dag gewoon je eigen ding wil doen. Humor en lol maken is wel een vereiste!
groet Marion

Hoi Marion,

Met grote belangstelling las ik je berichtje. Ik heb nog geen vakantie gepland, maar wil wel graag eind juli/begin augustus weg.

Het lijkt me leuk met je in contact te komen en met elkaar kennis te maken en over vakanties van gedachten te wisselen.

Ik zal me eerst even verder voorstellen:
Ik ben John, 31 jaar, woonachtig vlakbij Tiel.
Werk bij een verzekeringskantoor

Mocht je meer willen weten over me vraag maar raak.

Ik hoop van je te horen.

Groetjes

John