Vrolijke zingende en studerende au pair is op zoek naar een gezin in Australie!

Omdat ik meer uitdagingen in het leven zoek en mezelf in iets nieuws en spannends wil gooien!

Omdat ik, net als vele jonge mensen met mij, heel graag Australie zou willen bezoeken maar dan wel als ‘local’ heb ik bedacht dat het een fantastische kans zou zijn om als au pair in Australie aan de slag te gaan!

Kleine introductie, mijn naam is Kim de Vrijer en ik ben 25 jaar.
Ik ben na de Havo gaan studeren aan de NME Academie, een vier jarige muziektheater opleiding waar ik in 2009 mijn diploma voor heb behaald.
Omdat, vooral met het nieuwe kabinet, er maar weinig audities zijn en veel vacatures intern worden opgelost heb ik helaas nog niets ‘on stage’ gevonden.
Begin september ben ik begonnen met een nieuwe studie, HBO Toegepaste Psychologie via het NTI (thuisstudie) maar omdat ik toch steeds die drang heb om de wereld te zien ben ik op zoek naar nog een nieuwe uitdaging naast deze studie.

Op mijn 15de ben ik begonnen met oppassen, ik heb gezinnen gehad met maximaal 3 kinderen van een half jaar oud tot 13 jaar oud.
Ik heb mijn rijbewijs dus ik kan de kinderen overal naartoe brengen.
Ook kan ik de kinderen wat muziek/zangles geven.

Ik zou het liefst bij een Nederlandstalig gezin terecht komen, die in wonen in the gold coast, en een lieve vrolijke hardwerkende zingende oppas nodig hebben om het leven iets makkelijker te maken.
Omdat ik hier, in Nederland, in de tussentijd mijn huisje moet blijven betalen zoek ik wel een gezin waar ik niet alleen op basis van kost en inwoning verblijf maar die mij wel een salaris kunnen bieden.

Ik hoop snel iets van u te horen!

Groetjes Kim

Hoi Kim,

Welkom op het au pair forum. Ik weet precies wat je bedoeld hoor! Ik heb in 2007 mijn MBO diploma behaald. Ik zou daarna HBO toerisme gaan doen maar besloot toen om eerst te doen wat ik wilde: naar Australië gaan! Dat heb ik ook als au pair gedaan.

Ga eerst deze post van mij even lezen:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=111609

Daar heb ik een hoop informatie op gezet en ook een website die je kunt gebruiken voor het zoeken van een gastgezin. Dat is dezelfde website die ik heb gebruikt en is volledig gratis.

Als je graag hulp wilt hebben dan sta ik voor je klaar. Voor tips voor het “au pair zijn” maar ook als het gaat over Australië. Ik ken de procedure en ben er zelf nu 2 keer geweest.

Succes en ik hoor wel als je hulp nodig hebt!

Groetjes
Nathalie