Goedemiddag ouders/verzorgers,
Wie ben ik?
Ik ben Tamara, 18 jaar oud en ik heb net mijn gymnasium-diploma behaald. Nu wil ik graag naar het Conservatorium van Amsterdam. Maar omdat ik niet ben toegelaten, ga ik in het cursusjaar 2010-2011 de vooropleiding hiervoor volgen. Zoals te lezen, ben ik graag veel met muziek bezig en ik houd ervan om creatief bezig te zijn.
Waarom pas ik graag op?
Ik pas reeds 5 jaar op. Bij één gezin al 5 jaar, bij een ander gezin nu 3 jaar. Ik vind het leuk om voor anderen te zorgen, en daarom werk ik sinds een jaar ook in een bejaardentehuis.
Ik vind kinderen bijzondere mensen. Ze zijn (bijna) altijd eerlijk in hun gedrag en ik vind het leuk om met hen samen spelletjes en dingen te verzinnen om te doen. Het lijkt mij prettig om de kinderen te helpen met hun huiswerk, omdat ik graag dingen uitleg aan anderen. Ik vind het belangrijk dat kinderen serieus genomen worden in hun beslissingen en dat er ruimte is voor vermaak tussen de serieuze dingen door.
Ik als au pair
Ik zou graag een gezin wonend in (de buurt van) Amsterdam vinden waarbij ik in het cursusjaar van 2010-2011 als au pair kan komen oppassen.
Ik wil dan graag als intern au pair werken.
Ik zal één dag in de week naar de vooropleiding gaan. Waarschijnlijk zal dit op de zaterdag zijn, hier krijg ik spoedig meer informatie over.
Als u denkt dat ik een leuke au pair zal zijn voor uw kinderen, neem dan contact op via onderstaand e-mail adres:
tamarave@live.nl