Hallo!
Ik ben van plan om in juni naar Zuid-Afrika te gaan voor vrijwilligerswerk met de organistatie Global Spirit. Iemand ervaring met deze Nederlandse organisatie?
Alvast bedankt,
Ilse
Hoi Ilse,welkom op wereldwijzer!
Normaal zou ik je een linkje geven naar het vrijwilligersforum hier op wwz,maar ik zag al dat je de weg gevonden hebt om je vragen te posten,mooi zo!
Ik heb altijd veel respect voor mensen die vrijwilligerswerk verichten in het buitenland om de medemens te helpen in alle vormen,(ziekenzorg,onderwijs,dieren projecten)
Natuurlijk komt daar heel wat bij kijken een grondige praktische voorbereiding en de juiste informatie zijn erg belangrijk Ilse!
Je kunt van alles en nog wat regelen, maar als je niet goed bent voorgelicht, is de kans aanzienlijk dat je vroeger dan verwacht thuiskomt.
Daarom vergaar zoveel mogelijk informatie en lees de ervaringen van andere in het vrijwillgersforum hier op wwz.
Wens je nog veel suc6 toe Ilse!
Zoals gewoonlijk rond ik dit welkomsberichtje af met een leuke foto(niets zo lief dan een lachend gezichtje)
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSv402Prp7p4LSbgnLftxVqY5VAmfdKj8qPbQMvmfPwGuEAJgQVJQ