Vrijwilligerswerk wildreservaat en reisgenote

Ik wil graag vrijwilligerswerk doen in 2016 in een wildreservaat tegen low cost en inwoning.

Omdat ik veel gereisd heb en een 50 plusser ben, wil ik graag een steentje bijdragen in een wildreservaat. Maakt niet uit in welk land.

Wie kent organisaties tegen low cost en wie zou er mee willen gaan?

Hoor graag van jullie
Wereldreizigster

Hallo

Ook ik ben 50 plusser en het lijkt me een leuk idee maar half december ga ik in Tanzania vrijwilligerswerk doen dus het hangt er een beetje vanaf wanneer je dat zou willen doen of ik met je mee kan.

En ik ben benieuwd of je tegen deze condities reacties krijgt.

Hoor graag van je

Elly

Hoi Elly,

Leuk dat je reageert. En ik ben reuze benieuwd waar je heen gaat in Tanzania en met welke organisatie?

Ik heb in mijn gedachten om volgend jaar in 2016 een week of 2-4 vrijwilligerswerk te gaan doen.

Als je dit aanspreekt kunnen we misschien in contact met elkaar komen om e.e.a. te bespreken?

Hoor graag van je.
Groet
Marga

'hallo Marga

De organisatie waar ik mee ga is vrijwillig wereldwijd, Ze zitten in Dordrecht. Kwamen op mij heel goed over.
En ja het lijkt me best leuk om het daar ens over te hebben. misschien kun je je in januarie aansluiten? zou gezellig zijn.

Groet

Elly

Hallo Marga

Al eerder mailde je mij een berichtje met je emailadres erin maar dat kan ik niet meer vinden. mijn emailadres is ESanten at hotmail.com
Hoop van je te horen

Groetjes

Elly v SAnten