Vrijwilligerswerk straathonden noord peru

Beste reizigers,

Afgelopen jan, feb 2015 heb ik vrijwilligerswerk gedaan in Huanchaco bij een dogshelter. Zij zetten zich in om straathonden te redden die in nood zijn. Het shelter is groeiend en volkomen afhankelijk van donaties en vrijwilligers.
Na mijn terugkomst in nederland had ik al snel besloten het shelter te blijven helpen. Ondertussen is er een naam: Asociación Huanchaco Esperanza Canina, is er een facebook pagina en heb ik een website verwezenlijkt.

Vrijwilligers worden er altijd gezocht. Mocht je in de buurt komen ( huanchaco in het noorden van peru aan de kust) en ben je een honden liefhebber die zich graag inzet voor deze hondjes check dan onze website www.esperanzacanina.com! Vrijwilligerswerk bij ons is gratis!

Daarbij is huanchaco een erg leuke plek om een tijdje door te brengen. Een kleine gezellig surfplek!

Groeten, marjolein

Grappig. Ik heb in Colan ook aan de Peruviaanse noordkust in een katten,honden asiel gewerkt. Bij een Zuid Afrikaans vrouwtje. Señora Rose. Die heb ik via Workaway gevonden. Geen link denk je?

Hoi rutger,
Nee geen link daarmee:-). Huanchaco ligt iets zuidelijker. Namelijk naast Trujillo. Dit shelter bestaat nog maar een paar jaar. Maar in peru zoals je weet zijn er helaas veel straathonden. Esperanza canina heeft echt vrijwilligers nodig die willen socializen met de hondjes en helpen met fundraising etc ( als ze dat willen)… De website is echt net nieuw! Dus we ( ik ga er weer heen in januari:-)) zijn echt groeiende. Een super ervaring voor iedere vrijwilliger! Check onze site eens! Groetjes, marjolein