Dogshelter in Huanchaco

Hallo allemaal!

Sinds iets meer dan 1 jaar woon ik in Huanchaco (aan de kust in het noorden van Peru). Ik ben hier samen met een Peruaan een stichting begonnen om zwerfhonden in nood te helpen. We hebben ook een dogshelter met daarin zo’n 35 tot 40 honden!
Voor iedereen die aan het reizen is in peru en er aan denkt vrijwilligerswerk te doen plaats ik hier een oproep.
Onze stichting heet Asociacion Huanchaco Esperanza Canina (www.esperanzacanina.com) en staan officieel geregistreerd als charity.
We werken met vrijwilligers die ons dagelijks helpen met de verzorging van het shelter en de honden. het is een geweldig werk! ik heb ook accommodatie voor vrwijwilligers tegen een bijdrage. huanchaco is een geweldige plek om een tijdje te vertoeven. het is een ontzettend relax surfdorp waar velen net iets langer blijven hangen dan de bedoeling was:-).
mochten er mensen zijn die geinteresseerd mochten zijn verzoek ik onze website te bezoeken (www.esperanzacanina.com) of naar onze Facebook pagina te gaan: Redirecting...

succes met het plannen van je reis!
Groeten, Lein