Vrijwilligerswerk Peru

Hallo allemaal. Heeft er iemand ervaring met vrijwilligerswerk in Peru.
Ik wil graag vrijwilligerswerk gaan doen en heb al veel verschillende projecten gevonden. Er is 1 project in Urbamba “vrijwilligerswerk Peru” wat mij erg aanspreekt. Is er iemand bekend met deze stichting? Of heeft er iemand tips voor me

Groetjes

Misschien is het nuttig (en leuk) om even te zoeken naar ervaringen van anderen, bijvoorbeeld op www.waarbenjij.nu. Zoekend op de organisatie die jij noemt vind je bijvoorbeeld Buenas tardes! - Reisverslag uit Urubamba, Peru van Liza - WaarBenJij.nu

Een uitgebreid verslag van iemand die in Urubamba heeft gezeten. Klinkt leuk en de website van de organisatie is ook duidelijk. Mijn voorkeur zou ook gaan naar een kleinschalige organisatie zonder bemiddeling en kantoor in NL.

Hey Sander dankjewel voor de tip en de link super fijn :slight_smile:

Misschien vind je het de moeite waard om ook eens te kijken naar www.volunteersouthamerica.net
http://www.hostellima.nl/

Hallo Anke,

Leuk dat je van plan bent vrijwilligerswerk te doen in Peru! Ik organiseer samen met mijn Peruaanse vriend Enrique en onze lokale coordinator Marcelo vrijwilligerswerk in Cusco. Wij zijn een kleine organisatie die is begonnen in Cusco zelf 3,5 jaar geleden. Nu organiseren we alles vanuit Nederland met behulp van Marcelo. Neem eens een kijkje op onze website!

Groetjes, Marit

Hey Marit wat fijn dat je me een berichtje stuurt. Wat is de website van jullie organisatie?
Groetjes

Hallo Anke,

Dat is www.mijnbestemmingperu.nl, je kunt ons ook altijd e-mailen (info@mijnbestemmingperu.nl)!

Groetjes, Marit

Dankjewel Marit :). Jullie site ziet er goed uit. Daar ga ik zeker over nadenken :). Vraagje… Ken je het vrijwilligers project in Urubamba van wimmie keunings en Raymi Huarayo? Ik ben namelijk aan denken om twee verschillende projecten te gaan doen en jullie project en het project van Wimmie spreken mij het meeste aan. Groetjes Anke

Beste Anke,

Ik heb zeker wel gehoord van het project in Urubamba van Winnie, maar ken het project zelf helaas niet. Het is zeker een leuk en goed idee om twee projecten te combineren. Het is fijn om een tijd in Cusco te zijn, waar veel te doen en te beleven valt en je veel mensen kunt ontmoeten, maar Urubamba is wat landelijker en geeft je meer de beleving tussen de lokale mensen te wonen en te werken. De combinatie is daarom erg mooi.

Groetjes, Marit