Vrijwilligerswerk Peru januari 2009

Hallo,

Mijn naam is Tirza (25) ik ben net afgestudeerd als orthopedagoog en vertrek in januari naar Peru om daar vrijwilligerswerk te gaan doen met kinderen via de organisatie Chico Latino. Voor die periode hebben zich nog geen andere vrijwillgers aangemeld en het lijkt me juist leuk om met andere vrijwilligers te gaan. Heb je ook plannen in die richting dan lijkt het me leuk om contact te leggen.

Groetjes Tirza

Hoi Tirza,

Mijn plan is om vanaf april/mei vrijwilligerswerk te gaan doen in Peru. Ik weet niet hoe lang jij gaat, maar sowieso ben ik wel benieuwd naar wat je precies gaat doen. Ik studeer namelijk onderwijskunde en heb hiervoor mijn pabo afgerond, dus ik ben erg benieuwd wat je daar gaat doen. Zou je me wat meer kunnen vertellen over de organisatie en hoe lang je gaat? Misschien zouden we elkaar dan daar kunnen ontmoeten.

groetjes Ingrid

Ha Ingrid,

Leuk dat je hebt gereageerd en sorry voor de wat late reactie. Ik ga met de organisatie Chico Latino die een website hebben waar veel meer informatie opstaat (www.chicolatino.org). Ze hebben verschillende projecten waar je uit kunt kiezen voor jou ook heel boeiend denk ik omdat ze veel op school gerichte projecten hebben waarbij je ook leermiddelen en dergelijk kunt ontwikkelen dus jouw studies sluiten en prima op aan. Ik ga begin januaria en ga begin juni terug omdat mijn zus dan gaan trouwen. Je kunt in principe op ieder gewenst tijdstip gaan.

lijkt me leuk om van je plannen te horen! Je kunt me ook zelf mailen [EMAIL=“tirza_online@hotmail.com”]tirza_online@hotmail.com

Groetjes Tirza

Hoi Tirza,
ben erg benieuwd hoe dit je gaat bevallen!
ben zelf van plan om eind februari/begin maart naar Peru te gaan. Wil proberen daar ter plekke vrijwilligerswerk te regelen.
Wat ga je precies doen?( In Cusco als ik het goed heb gelezen?) Ik ben namelijk ook van plan om daar een tijdje vrijwilligerswerk te doen.

Groetjes Monica