Vrijwilligerswerk Nepal

Hoi allemaal,

Ik wil graag samen met mijn moeder vrijwilligerswerk gaan doen in Nepal volgende maand. Het project wat we zouden gaan doen gaat helaas niet door en nu zijn we dus op zoek naar een ander project. Heeft iemand tips? Of kunnen we gewoon het beste naar Kathmandu en daar wat zoeken? We werken beide in de zorg en willen 2 a 4 weken komen helpen.

Groetjes

Hallo,

Hebben jullie ervaring in de gehandicaptenzorg? Probeer dan eens via www.sponsortrek.nl (DRC Disabled Rehabilation Centre http://www.drcnepal.com/) of anders via Langtang children home. Zij hebben dagopvang voor meervoudig gehandicapte kinderen ( langtangchildrenhome@hotmail.com)
Mocht je hiermee niet uit de voeten kunnen neem dan even via pm contact met me op. Ik heb nog wel een paar opties, maar deze schoten mij het eerst te binnen en zijn allemaal in Kathmandu.

Succes!
Harry

Hoi Harry, ik kan je geen bericht sturen, je inbox zit te vol maar ik zou graag nog wat andere tips willen horen. Groetjes

Bericht ontvangen en box is weer open!

Afspraak staat 12.30 bij mij thuis! Super. Dit even ter info voor de lezers

Hoi allemaal,

Ik ben werkzaam bij PURE!, wij verzorgen vrijwilligerswerk in verschillende landen in Zuid-oost Aziƫ.
In Nepal hebben we verschillende medische projecten, waarbij je bijvoorbeeld kan werken in een klein community hospital of orthopedisch ziekenhuis.
Daarnaast hebben wij projecten voor special needs kinderen of projecten op lokale scholen om Engelse lessen te (helpen) geven.
Al deze projecten zijn in Kathmandu, en kun je vanaf 4 weken doen.
Je bent altijd ter ondersteuning van het lokale personeel. Daarnaast kun je verblijven in een gastgezin, wat maakt dat je het echte Nepal kan leren kennen!
Kijk op www.purevolunteer.nl voor contactinformatie en meer informatie over de projecten.

Succes!

Hallo pompedomp, ik heb dit voornemen in 2018 te gaan doen. Misschien heb jij straks leuke tips. Ben wel benieuwd hoe het nu in Kathmandu is. Was er 4 jaar geleden dus voor de verschrikkelijke aardbeving.

Hallo Harry, ik heb u een PB gestuurd met wat vragen omtrent vrijwilligers werk in het buitenland. Mvg, Stephanie

Sent from my SM-G901F using Wereldwijzer mobile app