Hoi!!
Ik ben op zoek naar een gezellige reisgeno(o)t(e) tussen de 22-30 jaar oud die samen met mij vrijwilligerswerk zou willen gaan doen in Kenia. Ik ben vorig jaar ook in Kenia geweest, waar ik vrijwilligerswerk in een kindertehuis heb gedaan. Dit jaar wil ik vanuit mezelf wat projecten gaan doen, zoals het werken in het kindertehuis, straatkinderen voorzien van voedsel, werken op een basisschooltje en helpen op een school voor blinde (en gehandicapte) kinderen. Uiteraard kunnen we samen nog gezellig wat uitstapjes doen!!
Als je interesse hebt, laat het me dan snel weten!!
Groetjes, Marloes
Hoi Marloes,
Mijn plannen lijken op die van jou. Ik ben nu nog in de orientatiefase wat betreft organisaties, maar zie door de bomen het bos niet meer. Denk jij op eigen houtje mee te kunnen helpen op verschillende gebieden? Ik houd me aanbevolen. Wanneer denk jij te gaan? Bij mij is het afhankelijk van mijn werk; indien mogelijk september/oktober 2006. Ik denk aan een maand of 4 vrijwilligerswerk, om vervolgens een maand door verschillende landen te reizen. Ik ben overigens 24; volgende week 25 jaar oud.
Groetjes,
Petra