Vrijwilligerswerk in Suriname

Hoi,

Ik ben van plan om vrijwilligerswerk te gaan doen in Suriname. Nu kwam ik op deze website het (stage/vrijwillgerswerk) bureau Exellence tegen van Nancy Valentijn tegen. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Alvast bedankt voor jullie reactie(s)

Hans

geen ervaring mee.
heb zelf 8 maanden in suriname gewoond en gewerkt.
werk zelf kunnen regelen en ook gewoon loon gekregen.
woonde in een appartement waar achter ook nog stagiaires en vrijwilligers woonden.
heb niet veel positieve verhalen gehoord over vrijwilligersorganisaties in het algemeen.
vaak maar een paar uur terwijl er meer uren waren toegezegd of zelfs helemaal niks geregeld.

misschien is deze wel anders, geen idee.
verder weet ik dat er één is die volgens mij blue frog travel heet.
en anders gewoon zelf gaan :slight_smile:

2 likes

Hoi Hans,

Ik zag net je berichtje op het forum.
Graag wil ik mijn stagebureau voorstellen als een betrouwbare organisatie.
Ik werk voornamelijk samen met sociale projecten, zoals de kindertehuizen in Suriname.
Deze soort stichtingen ontvangen weinig financiële hulp. Ze zijn dus erg blij als er vrijwilligers komen! Ze kunnen de extra hulp en kennis namelijk goed gebruiken.

Als je interesse hebt, kan ik je een informatiedocument toesturen. Hierin staat wat algemene informatie, over wat ik voor jou kan betekenen maar ook over de voorbereidingen als je naar Suriname wilt. Dit is geheel vrijblijvend. Graag had ik nu al het informatiedocument naar je gestuurd, maar ik kan via wereldwijzer geen bijlage meesturen.

De bemiddelingskosten zijn 108 euro, inclusief 8% belasting. Hiervoor regel ik alles voor je, een project waar je vrijwilligerswerk kan verrichten (dit wordt vastgelegd in een overeenkomst), het regelen van huisvesting, ophaal vanuit de luchthaven, etc. Ik sta garant voor je visumaanvraag en stel een bevestigingsbrief voor je op, deze heb je nodig voor je visumaanvraag. De bemiddelingskosten betaal je pas na een succesvolle bemiddeling, dus pas nadien alles geregeld is.

Voor vragen kan je me altijd, geheel vrijblijvend, mailen.

Gr. Nancy Valentijn
eigenaar van Stagebemiddelingsbureau Excellence
https://www.facebook.com/pages/Stage-en-vrijwilligerswerk-in-Suriname/248149085372995[EMAIL=“stagebureau.excellence@gmail.com”]stagebureau.excellence@gmail.com