Ik heb deze week besloten om van 5 juli tot 11 augustus vrijwilligerswerk in Suriname te gaan doen. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen dan gaan:)?
Hey Laura,
Lijkt me heel leuk om te doen! Ga je via een organisatie of heb je zelf iets geregeld?
Hey!
Ja ik ga via de organisatie blue frog:)
Bedankt voor je snelle reactie! ![]()
Ik ben op hun website gaan kijken maar er staat eigenlijk niet zo heel veel op over vrijwilligerswerk (projecten, prijs,…).
Wat ga jij er precies doen? En heb je misschien al ervaringen met deze organisatie?
Ja klopt inderdaad… maar ik ben gewoon gaan mailen en ben er toen achter gekomen dat die organisatie veel goedkoper is dan grotere organisaties en als je mailt krijg je alle info die je nodig hebt. Heb verder geen ervaring met die organsiatie. Ik ga werken in een kindertehuis. Als je meer wilt weten, hoor ik het wel!
hallo ik weet nog een vrijwilligers project stichting project suriname.com,sps .blue frog is een tripjes reisbureau ,ik wist niet dat ze ook vrijwilligers werk verzorgden.alsje tripjes wil doen moet je dat lokaal zien te regelen,ik ben net 5 dagen teruguit suriname als vakantie ganger .er zijn heel veel stagaires en vrijwilligers in suriname ,ik weet niet of het klopt wat ik gehoord heb maar een stagaire zei zo’n40.000 er is allicht wel iemand die je wegwijs kan maken ,taxi brian ,is de taxi waar de stage lopers mee gaan .hou wel rekening mee dat suriname dus erg krimie is en je sávonds niet alleen op straat kan.stage lopers huren fietsen bij zus en zo tegen over de palmentuin .ik heb veel stagelopers gesproken .en ze helpen elkaar succes met de stage ,of vrijwilligerswerk .:zon02:>>>
Hallo Laura,
Ik ga van 28 juli t/m 14 sept naar suriname. Ik heb vandaag contact opgenomen met blue frog travel voor een kindertehuis waar ik vrijwilligerswerk kan gaan doen. Waar doe jij vrijwilligerswerk? En weet jij toevallig een studentenwoning waar ik tijdelijk kan wonen? Alvast bedankt
Groetjes
hai ,wat leuk dat het toch gelukt is voor je ik doe niet vrijwillig ers werk daar ,ik was op vakantie mar heb er daar veel gesproken .heeft blue frog geen plek voor je ergens of weten die niet wat.ik zou als ik jouw was eerst eens zoeken op internet dan ,bij kamers huren in suriname ,bij zus en zo komen ook erg veel studenten en stagelopers ,misschien hebben die een idee,of je huurt eerst een paar dagen een kamer en ga informeren daar ,maar ik zou als je het nog niet gevraagt hebt blue frog eens vragen.heel veel plezier daar maar pas goed op jezelf .en neem nooit veel geld opzak mee en geen gouden sieraden ,anders word je slachtoffer .oja,als je kan moet je van hieruit zoveel mogelijk euro’s meenemen je kan dat beter daar wisselen zwart,maar hou wel de koers bij,bij speciale cambio’s kun je ook euro’s pinnen,maar kost wel 6 euro per pin extra .ze vragen veel naar euro’s in suriname ,gr en ik hoop dat je hier wat aan hebt
Te huur studentenkamers voor stagiaires/vrijwiligers
Ligging Paramaribo centrum en omgeving, veilige buurt.
Woningen : goed beveiligd
Diverse prijsklasse: 175-250 euro p/m
Huur inclusief : water/licht/gas/internet/onderhoud
Verblijf met meerdere studenten
mail : stoelmanstraat@live.nl